Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, June 6, 2013

[七週六天] 產前檢查 • 私家 • 1

6 JUN 2013 • WEEK7 DAY6 • 葉承楷醫生 • CRL: 1.43cm

[四週] 時發現有左,除左去睇普通科醫生拎懷孕證明
一直等到 [七週] 先第一次做產前檢查
因為幾位媽媽級都話咁早未必照到心跳
我又好大安旨意咁覺得木木一定好乖咁著床係子宮裡面...
而且都要些少時間搵個好的婦產科醫生 =]

但係點搵呢? 網上評價又信唔過
自己去問人,一定俾人反問「你有左啦?」
好苦惱...

係未決定政府/私家生的時候
又要諗定個醫生係邊間私家醫院掛單
又要諗下方唔方便貴唔貴好唔好人...

煩呢~ (我知,呢個只係煩的開端...)


聽左媽媽級意見,最後決定揀兩個係早孕期睇下比較下~

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

第一次去產檢,好緊張呢~
謝謝bubu主動請假陪我去,仲陪我試左ramen champion
好麻麻...浪費晒我的外食quota! (日日食住家飯,外食好珍貴XD)

葉承楷醫生,仁安醫院駐診醫生
預約左係尖沙咀翹康睇,方便放工去唔駛入大圍
[六週] 時打去預約,姑娘都話太早,建議 [七週] 先照
姑娘好好人,檔期亦易就,第一印象幾好

去到首先做登記,磅重,姑娘提醒飲多少少水,膀胱漲容易照
跟住我就拎左診所有的媽媽會入會表格
準備開turbo填的時候...姑娘叫名!!! 
唔係要等個幾兩個鐘架咩?



無預到咁快有得見,我水都未飲過一啖,勁擔心乜都照唔到...
bubu仲呢hea,玩到唔見左電話,入左房都要出返去搵電話...

一開始醫生就話傾下計,問下家族病歷,期間講左好多次「恭喜晒」=]
之後姑娘帶我入去,準備照超聲波
我又唔知un un要退到幾落,要姑娘幫手,醜死怪 =p
姑娘唧完一大篤暖暖地的gel,醫生就入黎啦

醫生一擺個機頭係我肚肚上面,已經即刻見到一大粒腰果 (胎囊)
腰果底有一團黑影,就係木木啦!
好緊張問醫生有無心跳,醫生就指住閃閃下的地方
呢個就係傳聞中的「閃閃」啦!
再問醫生有無宮外孕,醫生就照個子宮俾我睇
自己都睇到粒腰果係子宮入面~
我剩係識問呢兩樣,醫生就幫我照埋其他位置,會唔會有纖維瘤之類
最後度埋CRL (crown-rump length) - 頭臀長度,1.43cm,8WK0D
比預期仲大左一日,木木好努力咁長大啊~



醫生再講解左日常要補充咩營養,之後有咩檢查要做
仲話政府有得做就省返唔駛去私家做(!)
然後已經問我有無其他問題...葉醫生你唔問我搵唔搵你生?
要自己問醫生先肯講仁安收費同佢的醫生費,仲叫我慢慢考慮唔駛急(!)
我呢啲預產期無咩人生仔咁話喎 (係唔係架...)
一個唔太hardsell的醫生,幾nice,有問必答(但唔算太詳細),幾好丫~

出返去,唔好忘記要繼續填媽媽會表格,填到俾埋錢都仲未填完...
交返表格俾姑娘,姑娘就俾左呢堆野我



好似搞到我一定係生仔咁!
一個鐘內搞掂,超快,返屋企nap埋都未到放工時間 =]

20 comments:

  1. 唔駛等真係一大好處,我每次都等到傻左......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 照計愈貴愈唔駛等,但呢度價錢適中又唔駛等實在係喜出望外!

      Delete
  2. 恭木木媽,已經升級喇!

    ReplyDelete
  3. 我呢,雖然醫生都叫我政府有得驗就不要花錢,但最終,都係「為求安心」咁全部私家驗晒。>.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 經濟許可的話,樣樣都想做最好,不為過呀~買個安心陀得安心

      Delete
  4. 所有媽媽會贈品都係設計到仔樣, 唔關生仔生女事啦~~ =P

    ReplyDelete
  5. 噢~呢個醫生幾好咁啵,同埋仲要唔使等咁耐..

    ReplyDelete
    Replies
    1. OK架,最緊要係nice唔好惡,唔要貼錢買難受~

      Delete
  6. 睇你個blog令我諗返我產檢o既moment ~~~

    ReplyDelete
  7. 唔知遲啲有冇機會見到你呢?

    ReplyDelete
  8. hello~ADD返我呀!!http://lalapoon.blogspot.hk/

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete