Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, June 27, 2013

[十週] 木木你在嗎?

[WEEK10] the size of a prune =]



Baby has working arm joints, and her cartilage and bones are forming.
Her vital organs are fully developed and they're starting to function.
Her fingernails and hair are starting to appear, too.
Plus, she's swallowing and kicking in there. (Can you believe it?!)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

21-27 JUN 2013 • WEEK10 • weight︰87 lbs • tummy︰27.5"

(西梅…依家係我POO POO的好朋友,無佢就無POO POO…)

懷孕四十週,[十週] 已經走過整個懷孕期四份之一
如果係結婚,呢個時候應該book左場地攝影化妝,仲開始左DIY
對於懷孕,一無所知,但可能因為身體易攰
已經無左好似以前籌備婚禮果種魄力

不過話說回頭,1st trimester係一段好需要小心的時期
係媽媽會已經聽到唔少「BB走左」的壞消息
所以我但求食得訓得笑得過每一日,已經係對木木最大貢獻

而且今年私院床位無舊年龍年咁緊張,又無左雙非孕婦
我睇兩個掛唔同醫院單的醫生都叫我慢慢考慮唔駛急
又未知木木係仔仔定囡囡,好多野都未買得
暫時做得最落力的咪就係參加唔同品牌媽媽會...

可能就係因為無咩好做,個人就容易亂諗
對上一次產檢已經係兩星期之前,當時木木只係一粒豆
下一次產檢要等多個幾星期,中間隔左三個星期
而又因為無乜害喜,加上我逐少逐少跌磅
我就成日諗「木木究竟仲係唔係度?」,感覺好唔真實

每次同木木契媽們講都鬧到我九彩
同bubu講,初頭佢都唔理我
但 [十週] 佢睇到我一路輕落去,個肚又好似扁返
都陪我驚埋一份,日日摸我個肚搵木木,仲問駛唔駛即刻book個醫生照照
結果我要安慰返佢轉頭 =p

雖然擔心,但我心底裡相信木木有長大的
如果係俾木木吸收晒都係一件好事丫!

[ZITS]

之前講到荷爾蒙導致嚴重爆瘡,估唔到一兩星期之後
係無乜搽野情況下好得好快,已經謝晒平伏晒,好驚喜
只係唔可以搽美白退印…
...聽人講生囡皮膚好?

[TUMMY ITCHY]

肚肚通常朝早扁扁,越夜越突
不過煩惱的唔係見唔見肚,而係好X痕呀!
我知唔可以R,但真係忍唔到,唯有隔住件衫磨下磨下…
但都已經俾我R損左,一點一點咁,唉 ><

其實我 [七週] 已經開始搽防妊娠紋產品
究竟係用緊呢隻唔岩我,定我皮膚真係乾得咁緊要?
市面上其實好多防妊娠紋產品講到幾勁幾勁都係假
不如聽媽媽會意見,買枝純橄欖油試下情況有無好轉

愈來愈少妊娠反應,應該係一件可喜可賀的事!
當然,「攰」依然係每週主打,我依家又好眼訓啦…

16 comments:

  1. 有可能係你查肚支cream唔啱你所以引起肚痕,因為我果時有類似情況,之後𨍭牌子就ok啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都可能係,又或者皮膚一時唔習慣太潤,後來好d啦~

      Delete
  2. 聽人講大肚時皮膚差左多數係仔仔喎﹗hehe... 不過冇咩科學根據~~
    總之好好錫住自己身體呀~~ 頭幾個月都好重要~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實皮膚好左差左都有人話係囝/囡既~~~
      嗯! 真係要對自己好d,好大犧牲!

      Delete
  3. 我果時又係肚皮痕到咩咁, 俾我R到一點點... 好在後尾又搽油又搽CREAM先無事...
    搽完真係仲痕既話, 可以問下醫生有無好介紹呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我暫時剩係搽油,入秋可能要搽埋cream lu

      Delete
  4. 試下椰子油丫,我覺得比較天然,冇咁易敏感而引起反效果。不過我最後都係頂唔順,隔住衫勁磨,而家個肚...唉............................

    ReplyDelete
    Replies
    1. 椰子油聽過! 仲要係冷壓初搾 =]
      依家個肚點呀...? 好驚呀 ><

      Delete
  5. 我係橄欖,暫時都幾好,無咩痕。
    唔好話十週,到左而家二十幾週,佢踢少D我,我都擔心......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我後來轉左搽杏仁油又幾好~
      咁我過左12週之後就放心左好多,野都亂食左 =P

      Delete
  6. 好有共嗚啊~~ 我覺得"bb你還在嗎?"哩個topic已經成為一般孕婦最受困擾既item.!! 我腦海都間唔中就有哩個問題出現 .. 跟住就好擔心 .. 食唔安坐唔落咁/_\ 我都唔知點算好???!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個未夠12weeks的階段真係好忐忑不安,過左就會安樂晒!
      你都唔好俾太大壓力自己,都會影響bb架!

      Delete
  7. 我都係在美國訂了一枝純橄欖油加一枝椰子油,1比1溝左來用。SO FAR都OKAY。但我現在30WEEK了,開始好X痕的日子。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 兩隻都好岩我地孕婦用 =] 由其是你個肚大,更加好X痕!

      Delete
  8. 想問後來的痕癢情況會不會好轉,我由孕早期開始痕癢到現在20周都沒有冇減退過,初初係腰背,R到紅晒,後來轉著係肚同手臂,擦油會好點,知道唔好R,但忍唔到,而且一上手R就停唔落來,因為係個肚度,有時R完紅晒又好後悔對唔住個BB,會唔會整到佢(‧_‧?)..真係痕到好辛苦啊 >﹏<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔會,不過咁r法小心有妊娠紋呀~

      Delete