Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, June 20, 2013

[九週] 荷爾蒙先生來訪

[WEEK9] the size of a green olive =]



This is a milestone. She's no longer an embryo -- now she's a fetus!
She's developing more distinct facial features.
And she might now have a strong enough heartbeat to be picked up by a fetal doppler.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

14-20 JUN 2013 • WEEK9 • weight︰87 lbs • tummy︰27.5"

話說難過的[八週]過去,[九週]初大家的心情仍然麻麻地
但我好想出去行下,就提議去商場睇下BB野

帶住麻麻地的心情,有人完全無心機睇
連我話想拉架BB車落一級推下都唔理我
雖然我都預左,但始終有少少難受

事後我忍唔住whatspp bubu
話佢知我有幾唔開心,我點解唔開心…
收唔到任何回應,我又開始亂諗老公其實係唔係唔想要木木 
(it's all abt hormones OK?)

果晚bubu問我邊度多BB野睇又未去過,我隨口話海港城啦~
bubu就話咁今個星期六去海港城啦!
原來bubu唔單止有睇msg,仲上返心,照顧返我心情
呢一個星期仲好照顧我,我終於有返「孕婦大晒」的感覺!
我開心返啦 =]

[TUMMY]

明顯見到個肚突左少少出黎
果種突法唔似肚腩咁可以搣一條車胎
而且實的的、圓碌碌咁
仲有仲有,如果打側個身,個肚會跟隨地心吸力墜左落去,好搞笑 =]
話就話突左出黎,除非著貼身衫,如果唔係都係無人為意的…

本週太emotion-oriented,身體反應唔得閒take care,就咁~

8 comments:

  1. Well done呀, 有咩唔開心都要講出黎, 等老公知道, 如果唔係就有好多誤會架喇!
    木木媽, 想問你既recent posts 可以喺邊度set架? Thanks!

    ReplyDelete
  2. 木木媽你好呀~ 我一路有追開你既blog! 可唔可以做個朋友呀?
    你9週就開始見肚啦~~ 你本身咁瘦但個肚仔咁突 .. 其實應該好易被發現架喎!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi jouie nice to meet you!我所謂的見肚真係要著緊身衫先見到,但返工通常著鬆鬆地的one piece,所以都未有人發現住…

      Delete
  3. 嗯, 睇完我都記得我初初有左, 成日都會為左少少事唔開心同喊...((平時我絕少喊))~~所以我成日同大爺爸講, 大肚婆真係唔激得架.
    孕婦大晒<--襯呢段時間盡情享受..呵呵呵呵.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係唔激得,d hormones唔知幾時黎滾攪架嘛~

      Delete
  4. 講去上黎,我都有少少信陀B心情會影響BB日後性格。話說我個人都幾樂天,陀B時又都幾開心,所以我個B而家成日笑~~相反在媽媽會認識有D媽媽,佢地陀B時成日唔開心,BB出世後真係喊得多,笑得少...所以,做多D令自己開心的事啦!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好明白呢個道理呀!
      所以我日日都提住自己開心d,公司激氣野要一笑置之

      Delete