Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, July 25, 2013

[十四週六天] 產前檢查 • 私家 • 4

25 JUL 2013 • WEEK14 DAY6 • 孫錫鴻醫生 • CRL: 8.62cm

原本今日book左張國良醫生,過兩星期又約左葉承楷醫生
但經歷過第三位醫生的產檢,我決定捨棄葉醫生張醫生啦!

其實自上次睇完張醫生已經決定唔會再睇佢
一來等得太耐而樓下無咩好行
二來張醫生睇症睇得太過頻撲
三來好多大陸孕婦...唔鍾意囉
加上佢唔係我暫時心儀的仁安掛單,「診金平」已經變得唔重要

而睇葉醫生其實無咩問題
地點方便,唔駛等,收費合理,醫生唔惡 (好重要)
不過...咪就係無乜野咁...
每次問問題,葉醫生都答得好籠統,which我次次都心諗「我知...」
我係想你就我情況俾意見呢!

有次同媽媽會朋友傾開,知佢睇孫錫鴻醫生
孫醫生係我做資料搜集時都經常見到有好評
不妨試下

孫醫生今年搬左新診所,地點就腳地方新淨
接待的姑娘好好,仲讚我手字靚人又可愛 (飄飄然...)
1730 booking, 1900入房,1930出房,前後都要兩個鐘



第一次見孫醫生,有少少奇怪佢無問我的家族病歷,好快就轉入USG房
每次見到木木的即時反應都係傻笑,然後細細聲同木木say hello
然後會覺得木木大左好多 =]

孫醫生部超聲波儀器好新,言談間得知新機落地要150萬!
初初都係照黑白2D,照照下轉左去照4D...我其實驚驚地4D,照到BB面目猙獰咁
所以我絕對唔會係特登去花錢影4D果種
但依家係醫生迫我地睇,佢仲好興奮咁自己係度玩轉色...我知你部機勁啦 XD



木木照舊好努力咁長大中,CRL 8.62cm
一直以來我都只知道量度胎兒成長,有CRL (CROWN TO RUMP LENGTH) 呢個indicator。唔知道係孫醫生照得詳細,定去到呢個週數要開始量度,定之前的醫生有量度但無話我知
今次知多左幾個有關木木的數值:

AC - abdominal circumference. measurement where the ring went around the fetal belly
HC - head circumference. measurement with the rings going around the fetal head
FL - fetal length. length of thigh bone from the knee joint to the hip joint
BPD - bi-parietal diameter. measurement of a line drawn from ear to ear, through the brain
EFW - estimated fetal weight.
FHR - fetal heart rate.

各項indicators的數值都同我懷孕的週數吻合 =]

另外由於上次 [十二週四天] 的私家產檢,葉醫生唔肯估木木的性別
今次時值 [十四週六天],好心急亦開到口想孫醫生睇係囝囝定囡囡
孫醫生好鬼馬,先係問左我地的意願,前後左右照一大輪
再係monitor上打字..."CONGRATULATIONS! IT'S A LITTLE BABY..."
唔好睇呢度得幾隻字,佢又寫又刪咁搞左好鬼耐!
我緊張到唔知有無整瘀bubu大脾! (位置問題,大脾最就手)

之後究竟醫生寫 PRINCE 定 PRINCESS 呢? 因為只有75%肯定
我地打算等99.9%肯定先同大家講,係咪好心急呢 =]

睇住呢個我覺得係目前為止木木最可愛一面先啦 =]
介紹木木的超聲波相就係來自孫醫生,好多人睇完都讚影得好清



除左最重要的USG嬴左成條街
地點一樣方便,收費一樣,係要等耐少少
但可以落樓下shopping =p
無唔轉醫生的理由啦?

19 comments:

  1. 孫醫生真係Very Good ! Highly recommend !

    ReplyDelete
  2. 佢D儀器真係好新啊, 仲可以玩轉色... 醫生咁FRIENDLY又鬼馬, GOOD~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好怕d醫生好cool好惡,呢位醫生唔止nice外表都好baby face下架~

      Delete
  3. 我一直跟孫醫生,人很好,只是等得太耐。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 之後再睇都真係平均2hrs waiting time...無辦法啦,好丫嘛~

      Delete
  4. 我估係囡囡.. 會同木木媽一樣咁鐘意粉紅色... KAKAKAKA.....

    ReplyDelete
  5. 真係好先進wor!! 期待你開估 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好先進之餘診金並唔係天價,highly recommended!

      Delete
    2. it sounds good, his equipment looks so powerful!

      Delete
  6. Which hospital will 孫醫生 do the operation?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢好似係所有私家都掛單架,但唔係100%肯定~

      Delete
    2. I have booked him already in Nov.

      Delete
  7. 你好呀,孫醫生搬左去邊呀?可以比個電話no我嗎??
    打去又話佢搬左,上網又搵唔到喎,thanks...

    ReplyDelete
  8. 你好呀,我上星期二都睇左孫醫生,醫生在screen打上 i m prince時叫我地估有無s, 搞都我超緊張,全身發熱,醫生無講係幾%準,好似好肯定咁,我想問醫生話你知係75%準?佢有無解釋,pat pat位平係女,pat pat位向上係男咁呀?我向平呀,唔知會不會有轉機變向上呢?孫醫生會不會睇得好準唔會錯架呢?
    你幾時再見到醫生呀?可唔可以幫我問下女變男機會大不大?
    我要4星期後先覆診呀。唔該!

    ReplyDelete
  9. 即刻孫醫生到最後都無講仔定女?
    其實單憑usg永遠無100%準,我諗你都一定有聽過斷錯左生出黎係反性別
    只係醫生有經驗&儀器先進的話,你會比較大信心
    但真係永無包單

    當時孫醫生係講75%準,亦有解釋佢點睇到係囡,你下次產檢時孫醫生應該可以好肯定咁講你知,但因為bb一路發育緊,下次性徵更明顯,就唔係靠睇平定向上去斷定架啦。同埋準唔準,亦都要睇你bb合唔合作,個位唔靚,醫生幾勁都唔敢講100%

    唔好咁緊張,四個星期後就cfm啦~依家開始睇下bb野格下價先,到時一知道就可以shopping啦!

    ReplyDelete
  10. 木木媽,好感激你咁夜都覆我,我呢幾一得閒就追看你的blog, 由尾睇返到頭,好精彩,好實用,好有意思,圖片又清,解釋又多,仲無寫錯字,好勁呀你!
    同埋你都靚靚地架喎,老公都好樣呀,好相襯呀你地!

    孫醫生最後打上ss呀,同木木一樣係囡囡,不過……我想要囝囝呀,其實人係咁,有仔想要女,有女想要仔,我唔可以比bb知我咁衰㗎,真係好對唔住佢。

    我見你14周驗直至到結構一樣性別,醫生應該無判斷錯的了,我都不應有其他念頭,否則我和bb都不會開心(我怕失望多一次),我呢個媽媽真係衰!

    btw, 原來孫醫生忙起時都咁hea, 真係唔係幾好,我上次係第一次睇佢,等左2個幾小時,都係照得10分鐘,我已經係最尾一個喇!而我第一次產檢時係睇葉醫生,so far ok la, 不過覺得佢結構又要referral比另一醫生有點麻煩,所以就轉孫醫生試下了。

    多謝你解答我呀!

    魚仔

    ReplyDelete