Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, July 11, 2013

[十二週] 第一孕期,完成!

[WEEK12] the size of a plum =]


Most of her critical systems are fully formed!
She's about to enter the growth and maturation stage, in which her organs and tissues will grow and develop rapidly.
She's now developing her reflexes -- if you poke her body, she'll likely move.
She's opening and closing her fingers and curling her toes, too.
Her brain is developing fast!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

5 - 11 JUL 2013 • WEEK12 • weight︰85 lbs • tummy︰28.5"

啪啪啪啪啪! 1ST TRIMESTER COMPLETED!
比起好多孕婦,我的第一孕期過得唔算辛苦
仲可以稱得上幾 • 輕 • 鬆...

- 無嘔過
- 無病過
- 少食多餐,口味不變
- 好訓得,無乜night pee
- 無重過仲輕左幾磅

多謝木木 =]

最難頂的反而係...痕,真係好 • 鬼 • 痕呀!
RRR,紅紅紅,損損損...
初頭只係好似冬天小腿皮膚乾燥爆拆咁
後來連肚底,大脾都開始痕
諗住搽防妊娠紋油時搽埋,點知愈搽愈痕!
後來索性唔搽油,用左幾日爽身粉,再轉用保濕cream
先好少少
依家未有妊娠紋,大脾肚腩已經花晒,灰爆...

我自問都算乖,茶啡、凍飲、寒涼食物都戒晒
連自製的開心果雪糕都只係象徵式舔一下咋...
古古力、糖、脆卜卜真係無辦法,生命裡不能沒有comfort food!
同埋都仲係夜鬼,成日俾bubu捉去訓覺 =p

一踏入 [十二週],就即刻放肆
而容許我放肆的,竟然係老公同媽媽
賞賜左1/3杯哈根大師!



有日行過思思縮爬,見到呢包即食麵
醒起之前有個外國人寫左篇"TOP 10 INSTANT NOODLES 2013"
榜首兩位都係同一品牌,來自新加坡的PRIMA TASTE
喇沙味更加係NO.1
$28/包,bubu明明無大肚都荷爾蒙失調,話買兩包!



既然包「即食麵」咁貴,我好隆重咁為左佢去買魚蛋、豆卜、蝦仁去陪襯
仲煮左好鬼耐,完全無晒即食麵的意義…
一路食一路驚會肚痛,點知又無事喎 =P



最後不得不提就係「自我慶祝安全渡過十二週大獎」
一底多糖多奶多醬格仔餅!
有左無耐已經決定以此獎勵自己! 恨左三個月,好滾動呀!



其實小瘋狂慶祝完,我又回歸返乖乖地食菜飲奶咬蘋果的生活
堅係乖架 =]

9 comments:

  1. 格仔餅我都成日食,乜孕婦唔食得ga?
    木木媽的肚仲有無咁痕?我之前搽椰子油止痕,好work ga。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無話唔食得,只係果時我12週前真係好乖,呢d街邊野都無食過,忍到過12週先俾自己食返,我依家都成日食雞蛋仔 =p
      我依家無痕lu! thanks for your tips =]

      Delete
  2. 你真係好乖, 我除了無食「生野」外, 我基本上咩都有食... 唔過量囉... 有時心情唔好, 真係唔食薯片會頂唔住的呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我一過左12週都放肆左架啦,不過我估我都尚算係戒口果批,生野凍飲涼野無掂過,係戒唔到零食囉><

      Delete
    2. 薯片真係介唔到。。不過唔會食得多,木木媽你有條件食多啲呀

      Delete
  3. 我好鍾意食呢隻叻沙呀! 即食麵有呢個水準一流!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係幾好食,唔駛自己煮餐死又岩味,但我唔會當佢係即食麵啦...個麵質其實唔似~

      Delete
  4. 掌聲~掌聲~掌聲~
    不過, 木木媽, 古古力就真係唔係食咁多啦~
    其實所有野, 只要唔係過量, 孕婦咩都食得, 只要自己開心就好啦~

    ReplyDelete