Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, July 18, 2013

[十三週] 幸運週

[WEEK13] the size of a peach =]


Can you believe she's forming vocal cords and teeth?!
And even though she's still teeny, she already has fingerprints.
Her intestines are moving from the umbilical cord to their more permanent place, in her tummy.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

12-18 JUL 2013 • WEEK13 • weight︰86 lbs • tummy︰28.5"
本週讓座次數︰3 (40+男 / 20*女 x2) / 累計讓座次數︰4 (MTR: 3 / 巴士: 1)

其實一星期之間變化不大,「木木媽懷孕週記」開始無咩好寫...
要感恩身體狀況良好,先無咩好寫 rite?
唯有寫下因懷孕而發生的生活小事啦~

自從有左木木之後,好似運氣好左
我不嬲都無抽獎命,但最近接連中獎!

抽中兩間公司的荷花8月BB展入場券︰



抽中baby ganics bottle cleaner︰



仲有媽媽會話好難抽中的美贊臣座講座
(重點當然係禮物)

平時搭巴士返工放工,正常都有位坐
或者已經迫到車頭,無可能有人讓座果種
但今個星期有幾日工作要搭MTR
未算係「非常見肚」的我竟然接連有人讓座!

連續三日返工,一入車廂已經有人起身
分別係 40+男上班族 / 20+女上班族 x2 (粗略估計)
 > 做個小小統計,完成懷孕期後睇下讓座的demographics =]

乜我個肚真係咁覺眼咩? 
因為我用手擋一擋個肚就知,
定係因為我細粒,個肚岩岩對正坐低的人的視線? XD
anyway,知道我有喜的家人朋友
無一不對我咁快咁密有人讓座而嘖嘖稱奇...

No comments:

Post a Comment