Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, July 25, 2013

[十四週] 圓碌碌,漲卜卜!

[WEEK14] the size of a lemon =]


He's probably sucking his thumb and wiggling his toes in there!
His kidneys are making urine, and his liver and spleen are doing their jobs, too.
And he's growing lanugo, a thin, peach-fuzz-like hair, all over his body -- it will help him keep warm!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

19-25 JUL 2013 • WEEK14 • weight︰88 lbs • tummy︰29"
本週讓座次數︰2 (30+男 / 20+女) / 累計讓座次數︰6

「頭三個月唔好周圍同人講怕bb小氣」我有啊,但唔係怕木木小氣
而係理性上懷孕初期容易流產,唔講係為左大家心理上的適應
屋企人要知,因為經常見面無得呃
有極少數朋友要知,因為我咩都唔識要問

至於[九週] 時的所謂「見肚」,其實只係得我同bubu知...
避免出席朋友聚會,唔係擔心現肚
而係飯聚上忽然呢樣唔食果樣唔食,更令人起疑啦 =p

之但係過左三個月,說話就唔係咁講
雖然話肚大大走動唔方便又怕妊娠紋,但其實又好渴望快快見肚
好想俾大家知道木木的存在
好想同親朋好友分享木木的成長
好想得到大肚婆的優待,esp on MTR/bus...

 [TUMMY]

之前日日照鏡,都仲係覺得「肚還肚,腰還腰」
當 [十四週] 來臨,腰圍突破長年關口,我就知道離「腰肚一體化」不遠矣...
果然 [十四週] 肚肚大左好多,晚飯後甚至乎覺得個肚要爆要爆!
我就會同bubu講「肚肚,爆爆」<< 木木未出世就練定bb話,好惡頂...

[BLOODY]

呢段時期母體心臟開始加大負荷
比懷孕前提供多20-50%血流量以供應氧氣俾胎兒
我自己亦明顯感覺到心跳快左好多,有時上落完樓梯/行一大段路
身處鬧市我都聽到自己重重的心跳!

有日搽anti-stretch mark oil時,發覺大脾浮現大量血管,大驚!
上網check先知原來又係懷孕徵兆...

No comments:

Post a Comment