Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, August 8, 2013

[十六週] 孕婦腦

[WEEK16] the size of an avocado =]


She's listening to your voice, thanks to tiny bones forming in her ears.
She's growing hair, lashes and eyebrows.
And she's forming taste buds.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

2-8 AUG 2013 • WEEK16 • weight︰88 lbs • tummy︰29.5"
本週讓座次數︰3 (10+男 / 50+女/ 20+男)
累計讓座次數︰10 (MTR: 7 / 巴士: 3)

自從進入第二孕期 a.k.a 蜜月期
懷孕徵狀減少 (本來就無乜) 或者已經適應左
但最近發現我開始有一個好嚴重的懷孕徵狀 - PREGNANCY BRAIN!

pregnancy brain, a.k.a placenta brain, mommy brain
上網睇過有唔同理論 / 解釋
有話孕婦受荷爾蒙影響,亦有話懷孕會引致brain shrinkage!
定係純粹因為要take care埋肚裡面的木木而分心?
有次係fb分享我的forgetfulness,好多媽媽級朋友紛紛回應
令我相信pregnancy brain堅係其中一種懷孕徵狀 =p

事情A
早上去政府醫院做產檢,因為知道無得照USG,就無叫bubu特登請假陪我去
又因為打算返屋企整午餐再返工,只係執少少野入袋仔就出門口
出門口前我仲double check有無帶齊覆診回條同驗尿用的樽仔

過程一路都係順利的,直至返到家門一刻...
我原來唔記得帶keycard!!!
第一時間打俾bubu,亦第一時間俾人炳到上天花板
(不過比起懷孕前果種炳法,已經算係好收歛架啦,始終有木木頂住!)
聽話先去住附近的老爺屋企,再等bubu由公司飛車返黎借佢張keycard俾我 =p

事情B (呢個無咁嚴重但好好笑)
夏天睡衣一向都係兩件裝,好早已經嫌橡根cool住個肚唔舒服
於是趁早排一間內衣店減價,就一次過入左兩三條睡裙

有一晚沖完涼換新睡裙,我揀左好耐都揀唔到著邊條好
bubu走埋黎八卦,我話「我想著灰色果條但好似唔見左」
因為bubu係小林家洗衣部主管,佢就好努力咁諗洗左未 / 晾左未 / 收左未
加上我話已經唔見左好耐,佢開始諗係咪攝左係洗衣籃底 / 晾衫時吹走左
苦苦思索不果,唯有著住第二條先啦~

一拎第二條出黎的時候,bubu恍然大悟!
原來我買睡裙時,灰色果條賣晒,買左另一條藍色...
而因為我最鍾意灰色果條,我一路以為自己買左,仲話買左返黎好快就唔見左!

如果係懷孕前,一早俾人炳;但當時bubu望住我,只可以得啖笑!

類似的小事情真係日日都有,聽聞生左之後會更嚴重 ><
希望我唔會變得太蠢啦,我不嬲都唔係行呢個路線架嘛...

26 comments:

  1. E.. 我仲以為生完先會無記性, 原來懷孕都已經係架啦..

    ReplyDelete
  2. 咁叫bubu錫你多d,照顧你多d喇~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家好幸福呀,bubu好照顧我,希望木木出左世佢都可以keep住啦

      Delete
  3. 嘻, 我生完真係記性差左好多呢...........
    其實可能係個心全部俾晒大爺, 佢既事我記得好清楚, 但其他事乜都唔上心...xp

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁大爺爸會唔會投訴架? 我都肯定係呢類,好緊張木木果d =P

      Delete
  4. Replies
    1. 講返出黎咪好笑囉,但當時bubu望住我真係想一啖吞左我落肚 =P

      Delete
  5. XXDDD 笑C...
    我都有你呢D笑料, 不能盡錄, 因為我無記性到連D笑料過左後都唔記得...
    夠嚴重沒?! XXDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你高級d,所以你嚴重d! 因為太唔似我過往的作風,好shock,即刻記低左!

      Delete
  6. 睇完你條睡裙事件...笑左!!! btw, 生完一定會更加冇記性, 因為你將全副心機放哂落木木度呢!! 木木幾高? 幾多lbs? 飲左奶未? 痾左poopoo未? 你只會記得呢d野呢, haha!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係,剩係記呢d都打爆晒我d ram!

      Delete
  7. 我都覺得自己越來越無記性! 我以為同年紀大咗有關, 無諗過係因為生完仔~ HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. 聽過咁多個媽媽講,我好肯定關生仔事, 所以唔駛內疚 XD

      Delete
  8. 真係我都聽聞唔少呀!哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以大肚婆需要被包容的地方真係好多!哈哈

      Delete
  9. 我本身已經善忘,而家生完更什.....真係成日都比人炳呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家有木木檔住還可以,第時木木出左世,地位唔同左,我都預左俾人炳到暈呀 XD

      Delete
  10. 我發覺生完之後善忘既情況仲更加嚴重呀,,,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇黎我備定案俾bubu知先得,唔係我特登架~

      Delete
  11. 我未生之前係好好好好記性架~
    例如我會記得晒某人係某個情境講過D咩說話,
    但生左之後, 成日比陳生話我唔記得自己曾經講過既野, 哈哈~
    唔知關唔關我聞得笑氣多呢~HEE~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 聞得笑氣多 > 我都聽過有影響呀!但果刻唔會理呢個可能後果啦~!

      Delete
  12. 如果係買粉紅再加波點再加蝴蝶結..木木媽就唔會唔記得:>

    ReplyDelete
    Replies
    1. sasa真係了解我!咁樣好難唔記得~

      Delete
  13. 好多人咁講,我又唔係好覺,不過聽聞生完仲差,驚......

    ReplyDelete