Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 5, 2013

[二十週六天] 結構性超聲波檢查 • 孫錫鴻醫生

5 SEP 2013 • WEEK20 DAY6 • 孫錫鴻醫生 • WEIGHT: 12 OZ

懷孕四十週內,主要有兩大關口要跨過
第一個係唐氏綜合症篩查 (OSCAR) 
第二個係結構性超聲波檢查 (Fetal Morphology Scan)

google下「結構性超聲波」︰

點解要做呢個檢查?
- 旨在詳細檢查胎兒是否有結構異常
- 父母及醫生能夠對胎兒缺陷先作了解,有助為胎兒出生作最充足的準備
- 若胎兒有嚴重缺陷,父母或可選擇終止懷孕 (二十四週前合法)

同一般超聲波分別在?
- 一般產前超聲波會檢查胎兒心跳、大小、胎位、羊水量及胎盤位置
- 結構性超聲波除作以上各項檢查外,更會仔細檢查胎兒結構及內臟器官包括頭骨、腦、眼腔、唇、脊骨、心臟、肺、橫隔膜、胃、腎、膀胱、肚子、臍帶、四肢及性器官

幾時最適合做呢個檢查?
- 一般在18至22進行,其間胎兒的結構及內臟器官較為清晰,容易檢查
- 若太早,某些器官 (如心臟) 會可能因胎兒太小而未能檢查清楚
- 若太遲,胎兒發育完整的骨頭可能會遮擋內臟器官,令檢查胎兒結構較為困難
(再者,二十四週後發現胎兒有缺陷,香港法例不容許終止懷孕)

照結構係咪需要照四維 (4D) 照聲波?
- 對例行結構性超聲波而言,二維 (2D) 超聲波已經足夠

以上資料來自養和醫院婦產科中心

以下小小資料來自木木媽︰

成日有人問2D/3D/4D分別
其實一般產科醫生都會有2D影像提供 (黑白平面)
而部分醫生的儀器比較先進,可以提供胎兒的立體影像 (3D)
而3D影像即時連續播放,就係4D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

講返木木~
孕婦界一般俗稱的「照結構」,視乎個別政府醫院資源而提供
好似廣華醫院咁,講到明35歲高齡先有得排期,我唔合資格
要預一筆錢出去私家度照,ard $1,500 - 3,500.-
有錢亦唔代表求其搵個產科醫生都會同你做
以我理解,應該要有「母胎醫學專科資格」的醫生先會做

而出名照構的不外乎林勇行醫生&陳子健醫生
我初初都book左林醫生 (點解唔揀陳醫生? 因為太貴...)
後來例行產檢我轉左睇孫錫鴻醫生
而孫醫生都係照結構的熱門之選,加上孫醫生收費比林醫生又再平少少
所以我最後都係跟返孫醫生照結構

咁照結構其實同普通產檢有咩唔同?
講真,真係無乜…
都係睇下器官度下大細轉下4D咁 XD



其實都唔係嘅…
好記得孫醫生指住個腦話呢度大腦、小腦
指住個心話呢度左心室果度右心室
指住一條線話係橫隔膜 =]
對孫醫生有信心,相信佢會睇足先收手

分享下木木的手腳照

小手~1 • 2 • 3 • 4 • 5


美腿~木木


接近[二十一週]的木木,有350g/12oz重,出乎意料地竟然係一個中碼bb
木木,你keep住做中碼 or just below 中碼bb就得㗎啦
唔係媽媽生你唔出啦~

你真係一個愛啜手指的BB!


照結構,passed =]

10 comments:

  1. 木木好可愛呢。我是睇林勇行的。佢仲會幫我開刀呀。
    不過,你的4D好似清過林醫生個到呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能孫醫生搬clinic無耐,佢部機仲新過林醫生果部。不過我覺得bb都好影響,都要佢合作先得 =]

      Delete
  2. 嘩,見到晒木木D手手腳腳呢﹗好cute!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,最鍾意睇到手指仔腳指仔,好得意架 =]

      Delete
  3. 好清~~睇哂手手腳腳個樣
    孫錫鴻醫生係咪=Dr. Stephen Suen? 唔知係咪同一個DR. 呢..HEHE
    我朋友依個月中生完, 開刀搵Dr. Stephen Suen@養和

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該係啦,孫醫生叫stephen =] 佢comment好嗎?

      Delete
  4. 嘩,照得好清楚,木木好識擺pose呀!叻叻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢黎黎去去得一個pose,就係食手指 XD

      Delete
  5. 我而家14周,我呢兩日不停追返你個blog來看,真係學到好多野,預知好多野,多謝你無私的分享!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 14週,岩岩過左三個月,呢段時間好好enjoy,到後期又辛苦啦~

      Delete