Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 5, 2013

[二十週] 孕期一半,達成!

[WEEK20] the size of an banana =]


She's got working taste buds.
Now, she's gulping down several ounces of amniotic fluid each day -- that's significantly more than before.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

30 AUG - 5 SEP 2013 • WEEK19 • weight︰92 lbs • tummy︰30.5"
本週讓座次數︰4 (30+女 / 30+男 / 50+男 / 60+男)
累計讓座次數︰22 (MTR: 15 / 巴士: 5 / 電車: 2)

胎動感覺︰木木仍然好似一個氣泡咁

[二十週] !!!
孕期不經不覺就過左一半,由
[六、七週] 時擔心木木有無閃閃
[十二週] 時擔心木木有無唐氏綜合症
[二十週] 將要擔心木木的眼耳口鼻手腳齊唔齊

木木,你令媽媽好擔心啊
但你一次又一次令媽媽舒懷
謝謝你
多謝你係我肚裡面每日堅強成長
縱然我成日夜訓擒高踎低偷食零食 =P
(shh...唔好話俾爸爸同婆婆知)

你只要健健康康的來到世上
就夠了。


除左宣佈木木之外,都無分享過我的孕照
其實自從 [八週] 起每星期都有記錄
依家一次過睇睇我的變化 =]
從肚的形狀看得出木木是囝是囡嗎?
(還有請大家忽略我愈來愈粗壯的手臂)



還有謝謝bubu每個週末替我拍照記錄
[二十週] 就請這位準爸爸也入鏡吧~

木木,好好享受在媽媽肚內的餘下二十週吧。
我也是 =]


拍攝道具是木木媽自製的 =]
左上角仍然是 g/b
照完結構應該可以改成 girl / boy啦~

10 comments:

  1. 我實在接受不了自己的身形改變,所以甚少拍照。你的相片紀錄很用心。: ]

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我還好唔算肥左好多,仲係我的接受範圍…不過近排都開始覺得自己腫腫地…

      Delete
  2. 係15週打後個肚先覺得明顯喎~!! 木木好乖巧好比心機成長
    btw .. 木木媽依然一臉童顏 =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實有少少tricky,後來我發覺條裙太鬆,我搵個夾夾住後面咋 =P

      Delete
  3. 你仲好fit,手臂冇咩肥。。睇吓我就知咩叫肥喇
    第二個我反而好少影肚仔喇。。。你好有心機呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你要湊住小檬自然無咁多時間,幾時都話第一個最幸福~

      Delete
  4. 我都接受唔到自己像豬一樣嘅身型, 無點影相, only 哩兩個月叫老公淨影肚....木木媽, 你手臂真不算甚麼吧....我淚奔ing....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔知自己仲會唔會有第二個小朋友,係肥係醜都影左先算…

      Delete
  5. 木木媽仲好fit...手脾唔肥喎~~
    影底留紀念, 話晒第一個bb.....睇住個肚日漸澎脹真係好過癮...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇住個肚日漸澎脹真係好過癮 > 係! 如果一直keep住白白滑滑就過癮! finger-crossed...

      Delete