Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 12, 2013

[二十一週] SHOPPING MODE啟動!

[WEEK21] the size of an pomegranate =]


As her digestive system preps for the outside world, she's manufacturing meconium -- the tarry black substance you'll find in her first dirty diaper (ew)!
If it's a girl, she's already got a lifetime's supply of eggs in her womb -- about six million of them!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

6 -12 SEP 2013 • WEEK21 • weight︰92 lbs • tummy︰30.5"
本週讓座次數︰6 (20+女 x3 / 20+男 x2 / 30+女) 
累計讓座次數︰28 (MTR: 21 / 巴士: 5 / 電車: 2)


胎動感覺︰木木好似一粒有少少重量的波子,由肚中心跌落肚皮咁

結構性檢查OK,性別亦確定
代表可以全力出擊SHOPPING!

對於添置木木的用品
大型傢俱、電器、衣服等我唔介意二手的
奈何我家木木係我同bubu呢個輩份係香港第一個BB
而兩家親戚亦一向無送禮/贊助的概念…

反而同期結婚的bloggers好多生左龍BB
係佢地度接收左小部份衫仔
甚至幫我問埋佢地自己的朋友,LOVE U ALL

所以大部分都需要真金白銀買…
要買咩係邊度買買幾多,同以前買結婚禮儀野一樣毫無頭緒
但今次無以前咁好心機日夜刨BLOG
主要靠媽媽級好友口述教路,同靠媽媽會報料

亦唔太有組織地買,so far仲未執TO-BUY list (真係好唔似我)
有時媽媽會話抵就跟人買左先
又因為未用得著,買完返埋黎扔埋一二邊無理到
咁樣落去唔係好對路,分分鐘同類買得太多而有需要的反而未買

而且我唔係十萬九千七未開頭
最嚴重就係bubu完全唔限制 (=唔想理) 我買野俾木木
冷靜! 應買得買,好好控制購物慾呀木木媽!

7 comments:

  1. 我都係差唔時候開始狂買.... D BB嘢太吸引 忍唔手, 宜家出街都只係買BB嘢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,細細件又唔係貴,買下買下就成間房都係 =p

      Delete
  2. 我有一個SHOPPING LIST,亦是非常嚴格地執行!
    我基本上都無二手野收到;
    但我大部份買的家具都係「成長類」,即可用至6歲以上。
    至於衫仔,因為係仔的關係,其實想買都唔會有太多野買得落手;
    女就真係未必忍到。
    我主力買Natures Purest、Mides同carters。
    我的因為係大隻仔,所以0﹣3M得少數,大部份都係3﹣6M。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 女真係大鑊好多,我又鍾意粉紅色,更甚...

      Delete
  3. 我們也準備了【最齊全孕媽購物清單】給各位新手爸媽,歡迎瀏覽: http://www.yes-parents.com/shoppingList.do

    ReplyDelete
  4. 為小木木預備,真係要好有心機﹗加油~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔捨得再買野俾自己,依家行街都只係諗住買野俾木木...

      Delete