Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 19, 2013

[二十二週] 終於病倒了

[WEEK22] the size of a papaya =]


Now that he's got more developed eyes and lips, he's looking even more like a newborn.
He's sleeping in cycles -- about 12 to 14 hours per day (hint: they're probably those times you're not feeling any kicks!).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

13-19 SEP 2013 • WEEK22 • weight︰94 lbs • tummy︰31.5"
本週讓座次數︰2 (30+女 / 40+女) 
累計讓座次數︰30 (MTR: 22 / 巴士: 6 / 電車: 2)

胎動感覺︰木木會打嗝! 同一位置每隔幾秒會彈一下

懷孕以黎第一次正正式式地病左 > <

之前都試過一次,有少少喉嚨痛+鼻水
係一日兩個奇異果+維他命C水的情況下
成功阻截病魔入侵

今次可能係積積埋埋之前開的冷氣,食的薯條 etc
導火線係手製奶黃月餅太操勞
突然一夜之間發出黎…

第二朝係政府產檢,本來已經請左上午病假
估計同政府醫生講都唔會開假紙俾我
於是去產檢前睇左家庭醫生

whatsapp上司講下午+第二日都要call sick 
因為接連就係中秋節三日長假期
我都心裡有數有說話聽…

"forecast sickness tmr? 
so u can forecast winning lottery tmr nite too" 

一個無口德的上司真係好討厭!
因為孕婦經常請病假,會拉高佢部門的缺席率,影響佢表現
所以佢對孕婦係零包容,仲成日話唔覺得需要遷就孕婦
行出行入坐低起身時慢少少,佢都會恥笑人!
x@%$#z%Y$&z&#&Z@X%!

因為醫生話唔食得消炎藥,唔建議食抗生素,只可以食收鼻水藥
一眼就認得出平時食完無料到果隻

木木,對唔住呀,媽媽病你都一定唔舒服
我會乖,努力令自己唔好再病!

24 comments:

  1. 哇.. 你上司好衰呀.... 黑人憎到爆呀... 佢阿媽陀佢時都係咁架啦... 搞錯呀...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都幾廿歲,仲邊記得佢阿媽的偉大丫,剩係記得自己要上位...

      Delete
  2. 休息係快D好返既良方, 尤其是大肚婆好多藥都唔食得! 我陀B時都試過感冒, 睇中醫藥性溫和D, 但都係訓覺休息先好得返~~
    你老細真係好MEAN, 佢都係阿媽十月懷胎生架, 咁講野都有!!! >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以我明知請兩日實俾人炳都照請,咁先夠時間訓...

      Delete
  3. 感冒唔使食藥的. 上司咁衰直情請兩日假全天候瞓覺休息, 會快好過食藥

    ReplyDelete
  4. 呢D老細真係「無得頂」,我陀仔咁耐都無OFF SICK過,但老細成日都叫我早少少走。

    ReplyDelete
  5. 你個老細咁架, 佢都有阿媽生喎~
    我果時成日都咳架, 成日食藥, 好彩都冇影響到晉晉豬~
    休息多D啦`

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都信西醫話食得的藥對bb無影響,寧願快快趣趣收晒鼻水好過~

      Delete
  6. 吳好將呢D 無口德人既說話放晌心度,最緊要木木無事
    呢D衰人度度都有,我之前結婚攞自己大假,我個衰人上司又係咁講說話我聽

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無~不過幾大都cap低呢d為將來 =p 結婚又係老闆又一人性表現...

      Delete
  7. 上司好衰呀,佢未陀過仔真係唔知孕婦嘅不適!我嗰時病飲康鈣c好快好,好過食藥!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢黎左我公司一年,計埋我已經先後有三個孕婦,while之前七八年都無人生,佢可能唔gur個個等佢黎左先生仔掛?

      Delete
  8. 你上司真係超無品, 希望佢唔係女人, 否則更難想像佢份人係點 >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢係中年男,不過工作上完全係女人格,我不嬲都當佢係女上司咁湊...

      Delete
  9. 你上司真係好過份,講野完全係離譜

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果佢兜口兜面講,我真係唔知會唔會爆粗鬧返佢轉頭...

      Delete
  10. 乜野上司黎架??? 好鬼衰!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係一個結婚十幾年都唔生小朋友的中年男...

      Delete
  11. 保重身體啊~~
    你的上司心地真是不好~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講呢d說話既人都唔方好得去邊...所以我都慶幸佢無小朋友...

      Delete