Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, June 13, 2013

[八週] 未見肚的孕婦哀歌

[WEEK8] the size of a raspberry =] 



You can't feel it yet, but she's moving those arms and legs like crazy!
Her fingers and toes are now only slightly webbed, and her tail (yes, she had one) is gone.
Your baby's taste buds are now forming.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

7 - 13 JUN 2013 • WEEK8 • weight︰87 lbs • tummy︰27.5"

太過分啦!

每朝搭巴士返工,莫講話優先座,無位坐係等閒之事
(以我現時的身型,甚至乎連優先座都唔敢亂坐,怕俾人白眼...)
通常要企到近車長黃線位,唯有自己捉實欄杆
但每到下個站,個肚會就任人魚肉,俾夾硬攝入車箱的人撞

有日企係隔離係一個戴太陽眼鏡的高大男,拎住份免費報紙睇睇睇
車長手軚又衰,chok下chok下咁
有一下dup左個大break...
隔離果位雙手拎住份報紙的高大男就毫無保留咁打橫向前撞落我度!!!
試問我又邊夠力頂住佢? 於是我又撞落我隔離果個菲傭度
電光火石之間我仲胸襲左姐姐一下 (!)

太過份啦!

我未有左之前都試過無數次,呢種人真係好討厭!
以為自己大大份企得好穩陣就例必唔會捉緊扶手
玩電話都還好,最過份係咁迫仲要180度打開份報紙睇!
巴士dup break就向前fly free咁撞落人地度,對唔住都無句!
最過份係佢咁大份我咁細份!

呢個哥哥仔撞到我之後,無講對唔住不特止仲想繼續睇報紙
我真係好嬲好嬲好嬲...你撞到我都算,你撞到木木!!!
於是我用頭半架巴士都聽到的聲線同佢講
「先生唔該你捉實扶手!」我已經好客氣!
我本來仲想爆多句「我係大肚婆」,但諗諗下又驚大家覺得我講大話...T.T

之後...佢稍為收歛,巴士行緊就一隻手捉住扶手另一隻托住份報紙咁睇
只要架巴士稍為停頓,就即刻雙手揭報紙...
架巴士一郁返,我就會啤住佢,最衰佢扮盲人戴墨鏡,乜都扮睇唔到!

依家諗起搭巴士返工就怕怕,遲多幾個月大肚lum dump都唔知點算...

[EMOTIONAL]

喊,一個星期喊兩次。點解喊? 有一次小事到唔記得左
另一次係bubu係我行過時捉住我隻腳嚇鬼我 (雖然有人堅持唔係)
你知孕婦唔嚇得,受驚嚇會引致宮縮...
果刻我覺得,點解我講過要注意的事你唔當係一回事,委屈,喊
點知無人呵番不特止,仲俾人鬧咁小事都喊,爆喊
你知唔知荷爾蒙會影響孕婦情緒? 可以我都唔想喊!
我明白「懷孕」對男人比較遙不可及,而且最主要因為我唔多害喜反應
所以理性上完全了解bubu會看輕呢一段未見肚的早孕階段
不過感性上接受唔到之嘛 XD
希望呢個大bb儘快接受「我堅係一個大肚婆」呢個事實啦...

[ZIT]

生粒粒,生瘡瘡,由面生到背脊尾龍骨無一倖免,灰
睇懷孕網頁話係拜荷爾蒙所賜,又係荷爾蒙...
最慘係唔可以亂咁搽護膚品,好彩用開的暗瘡膏係pregger-safe
但消炎水含酒精就唔敢用,仲有recovery的通常有美白+peeling成份
又係唔用得,希望唔會持續整個孕期啦...

最難過的一星期! 打BLOG時努力搵返有無「開心點」,其實有喎!
i did a happy (and expensive) shopping for 木木! 再分享 =]

22 comments:

  1. 完全了解你既憤怒呀! 我試過好多次搭地鐵時, D人以為自己企得穩又唔扶, 每次企唔穩對腳就會向前或向後踏一步, 我就試過幾次俾呢D人踩到應一應
    有次搭港鐵見到有我估有八個月大既大肚婆, 企正喺個男人面前, 個男人繼續低頭玩電話, 我唔信佢咁大個肚都見唔到囉, 後來好彩隔離中年女人肯讓座咋
    唔知你講得係仔定女未呢?雖然你叫佢做木木, 好似男仔, 但唔知點解我估係女喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 果下真係十指痛歸心...
      cfm左仔定女架啦,不過我未諗到點宣佈好者=]

      Delete
  2. 我果時...7個月先有人讓座呀... >_< 依家D人真係好麻麻, 唯有自己保護自己~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你個肚隱左形呀XD 其實平時有人讓俾我的,如果d人見到我的話,so far都讓左>30次啦~

      Delete
  3. 哎呀~ 木木媽唔好喊啦~
    我成個孕期都冇喊呀~ 仲要保持心情開朗, 所以晉晉豬係happy boy 呀~
    你要笑多D, 木木第時先會係個Happy Baby 呀~ 加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好叻呀晉晉媽!唔該晉晉爸教下bubu點樣唔好激嬲老婆丫~
      之後都無乜點大喊過,一兩次咁啦=P

      Delete
  4. 木木媽做得好, 啲人搭巴士都唔扶實, 真係好討厭!!仲要整到人sorry都無句..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時D巴士DUP BREAK撞到人真係無心之失,但一句唔好意思真係最基本,最多之後自己去鬧個車長架者 XD

      Delete
  5. 可唔可以快d post多幾個week呀,好好睇呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係係係~
      一時時架咋,有時風平浪靜果個week真係無咩好寫 =P

      Delete
  6. 轉吓眼,我就陀左小豆七個月喇....
    呢七個月我不但深居簡出,就算上班都會係選比較少人的時間, 例如自己早點出門咁啦... 避開人群。

    講真.. 我個肚係鑼咁大,都無咩人讓位...

    算啦...我已麻木了.. 無咩HARD FEEDLING。as long as 無人撞到我就算!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不經不覺就七個月! 你住的地方還好,空氣清新d,我住市區日日吸廢氣...
      但我個肚未係好現時已經成日有人讓座! 百思不得其解...

      Delete
  7. 我都好明白你感受, 係香港做大肚婆係辛苦, 唔好講你而家未見肚, 就算你個肚天咁大, D人都以大條道理話之你(e.g. 大家都有俾錢搭車, 點解我老馮要讓你坐...etc), 我見得太多。
    所以你唯一可以做就係調節自己心情, 大肚婆荷爾蒙亂七八糟係一定的, 但你一定要俾自己知道, 除左你老公同你家人之外, 全世界都冇責任保護你呵住你錫住你, 你大肚只有你會覺得係天咁大既事, 路人甲不痛不癢的。你有咁既心態, 你會開心好多, 心情愉快對你同bb都好架~ 千其唔好激氣上心, 當然遇到人踩上心口就一定要當場鬧爆! 呵~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實so far都係呢次呢個人最衰,但佢又唔知我大肚
      平時唔讓座果d都好習慣,但我好幸運,好早已經有人讓,基本上人地見到我的話九成都會讓俾我,但我肚又唔係大,好有趣~

      Delete
  8. 我成日話大肚婆識催眠架,我大肚時,每次一行入去地鐵車廂中間,在坐嘅人會突然有5個以上瞓著咗! 哈!
    你生粒粒,不如試吓天然蘆薈jelly啦,效果係慢d,但天然嘛!市面上應有不少選擇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我依家變返皮光肉滑啦!拜hormones所賜again!

      Delete
  9. 香港地真係小左公民意識,香港地人太多,管理唔到人,自己小心D保護自己。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,依家唔可以有「人地會就我」既諗法,盞自己失望~

      Delete
  10. 聽到你既經歷,覺得真係好慘呢﹗真係未見肚人地係唔會理你架... 真係要自己保護自己~~ 皮膚方面,我d朋友大肚既時候都有咁既問題,真係要轉晒成set 護膚品囉,盡量用d天然護膚品,以免影響bb

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我依家只敢用普通保濕,其他無亂用,妝都少化左lu~

      Delete
  11. 想問下大肚可以用乜野護膚?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 用返平時用開ge都得架啦,但暗瘡、美白、抗皺就最好避免,有人會轉用organic skincare,感覺上再天然d咁~

      Delete