Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, August 8, 2013

[十六週六天] 產前檢查 • 政府 • 5

8 AUG 2013 • WEEK16 DAY6 • 廣華醫院

有左木木成十六個星期,唔計OSCAR
先係第一次公立醫院做產前檢查
究竟我的薪俸稅交左去邊呢...?

廣華俾左0910的預約時間,我一心以為好似上次OSCAR咁好快搞掂
仲懶醒0850就到左,點知未開門...

入去首先擺低張預約便條,跟住搵個位坐 & 等
由於知道政府產檢無得照USG,我無叫bubu請假陪我
點知現場所見,個個都有人陪...(下次都係叫bubu請假)

之後大概等左大半個鐘,期間大堂中央有個大牛龜電視
loop住播懷孕期營養、分娩準備、分娩完點照顧自己同嬰兒 etc
個人覺得可以留心睇,睇得多上晒腦,我相信唔多唔少總有幫助~

大概1000,姑娘開始叫名,每次叫三個去血壓站
(1) 量血壓
(2) 度高
(3) 驗小便  (預約便條有寫要帶尿液樣本)
(4) 抽血

嬸嬸們講唔上好聲好氣,不過聽到佢地話一個朝早做70+人
而且今日個個都新症,唔熟架步盲中中,唔鬧人算係咁架啦...

呢度大概去左半個鐘,1030叫名入房
點知入到去唔係醫生,係姑娘?
原來未見醫生前姑娘又要核對下資料咁
出返去再等多個半個鐘,1100先有得見醫生!

門牌寫「廖燕媚醫生」,係一位年輕女醫生
後生呢下預左,後來諗返女醫生都係好事
如果俾個後生男醫生檢查...(但男私家醫生又無所謂喎 =p)

求其呢下亦預左,姑娘量度木木心跳,秒速搞掂
還好呢位女醫生好nice,仲話唔好意思佢隻手好凍 (真係堅凍)
我又傻傻下應承做埋婦科檢查,原來即係用鴨咀 ><

即係將一個好似下圖的圓頭鐵拑放入陰道...感覺未至於痛,但unpleasant ><
















跟手係咁易摸下個肚就完成,我真係唔知chk左乜野...
最後醫生問我有無諗住產後餵哺母乳,有就送枝原子筆俾我 (!)
臨走前醒起融融媽叫我爭取入「助產士小組」*,點知醫生話唔關佢事
係出面登記處睇我EDD果日滿左額未喎...OK,我出返去等

點知一等,等左大半鐘,1145先至等到再嗌名,拎下次產檢個期
...咁助產士小組呢? 當然無人答到我,問一大輪先知...

「無安排你入」
「點解」
「醫生係排板寫你係低風險,但係你太細粒,所以都係安排跟返醫生」

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

竟然係因為太細粒...
仲有就係醫生呃我,又話唔關佢事,係佢寫我細粒架喎...

*「助產士小組護理計劃」目的為懷孕婦女提供一項持續及整體之產前﹑分娩及產後的護理服務,希望孕婦在助產士小組成員協助下,順利及愉快地迎接新生命之來臨。凡懷孕婦女,經產科醫生診視,沒有任何嚴重疾病各不良記錄,孕婦可選擇參與此項計劃。於首次產前檢查時,有與趣參與此項計劃之子婦,會由助產士小組成員接見。在取得孕婦的同意下,日後之產前檢查﹑分娩過程及產後護理,亦會由該助產小組成員負責跟進及護理。

入左的話,之後由產檢到分娩時都會由同一個助產士跟進,聽聞助產士細心好多,又唔駛等咁耐,不過入唔到...都無乜野既 =]

15 comments:

  1. 我係廣華行, 第一次見醫生遇著個勁不修邊幅, 粗手粗腳既男醫生, 俾佢做檢查感覺差到極點, 好彩唔洗婦科檢查, 唔係我實忍唔住一腳申佢個頭

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能我果次咁岩係女醫生就傻下傻下咁答應左...如果俾我見到你果個男醫生我都唔制!

      Delete
  2. 冇法,政府啲嘢係咁架喇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都明白,所以我都無乜野,事後講下,又俾準備大肚的朋友知道下咁 =]

      Delete
  3. 我果時拒絕左QE用鴨咀同我做婦科檢查... 果時好似成20周咁滯...
    之後生完去健康院醫生用呢舊野同我做柏氏, 痛到呢.... 我以後唔會再俾呢舊野放落我果度!!! >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以前做抹片同今次用鴨咀都唔痛,只係唔舒服...但再叫我黎多次都怕怕...

      Delete
    2. 我以前做柏氏都未痛過... 第一次係政府健康院做, 點知痛成咁..
      其實我果時拒絕檢查, 係因為係私家都做過同類檢查, 而且我頭果3個月都流啡, 好怕俾佢搞一搞整損我又流血又麻煩... >.<

      Delete
  4. Replies
    1. 當時我只係feel到擺左入去無開合,唔知個設計「鴨咀」黎做乜呢?

      Delete
  5. 舊野堅恐怖呀!我唔會敢用...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係!我post出黎就係想其他準媽媽學識say no to 鴨咀!

      Delete
  6. 我實在太遲才search到你個blog, miss 左第一次產檢嘅info呀!
    我都唔知有助產士小組呀!

    魚仔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 跟醫生都無咩大礙既,因為跟助產士之後,有咩事都係refer返去俾醫生架~

      Delete