Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, October 18, 2013

木木媽的額外補充品

由細到大係有乜食乜無乜運動的情況下
托賴身體無病無痛,健健康康 (係細粒d者~)
但懷孕之後,唔到我再亂咁黎,我食乜木木就食乜架啦...

產前講座聽過有關懷孕期營養的題目

孕婦需要比正常人intake更多鈣質、鐵質、蛋白質等等
建議孕婦每日所需
葉酸︰600微克
DHA︰200毫克
鈣質︰1000毫克
鐵質︰27毫克

唔駛計都估到平時飲食一定攝取得唔夠

唔夠分俾木木的話,俾佢扯走晒
尤其係鈣,我唔想骨質疏鬆 / 甩牙呀!

所以我會選擇添加丸裝補充品

當然日常飲食都要調整,但同老爺講完都係繼續佢有佢煮...
我唯有weekend做小林家煮婦時先可以遷就到

(左至右) 維他命C水溶片 / 葉酸 / 綜合維他命 / 魚油丸


維他命C+鋅水溶片

命C最主要用黎增強抵抗力 / 作病時唔好惡化至病
同埋有時天氣熱口淡淡又唔飲得汽水,「炸炸」就係我的救星
其實應該飲康鈣C,順便補下鈣
不過呢隻+鋅的屋企仲有好多存貨,飲埋先轉

葉酸

葉酸對早期懷孕好重要,因為懷孕初期係胎兒發展神經系統的時期
缺乏葉酸會增加發育異常的風險

因為木木係計劃內的結晶品,我係準備懷孕時已經開始食葉酸
未有木木前每日食一粒 (400mcg) 有左木木後每日早晚各一粒 (800 mcg)

最好都係有左之後睇婦產科醫生時問醫生意見
因為我聽過有醫生話孕婦每日需要5mg的

而我係完成第一孕期, 懷孕三個月後就無再單獨食葉酸
轉食隔離果樽︰

綜合維他命
懷孕期間一個人食兩個人吸收,單單從食物有時未必足夠
我食materna,一粒有齊23種維他命同礦物質
胎兒發展最需要的葉酸、DHA、鐵、鈣等等都有
品牌建議未有前已經開始食,我自己就係懷孕三個月開始,打算食到生

至於各大品牌的媽媽奶亦宣稱有齊所需營養

但無論係醫生定係媽媽級朋友都話無需要飲
只會肥媽唔肥B!
之前媽媽見我跌磅,係咁叫我飲都唔制!

魚油丸
materna已經有DHA,但日日俾奶粉廣告洗腦都知
DHA對胎兒>嬰兒>幼兒腦部發展好重要
所以又額外食supplement,之前隔日一粒,懷孕六個月開始每日一粒
+晚晚食飯迫自己夾多d魚 (唔鍾意都要)
+再儘量每星期週末自己煮三文魚 (熟的)


鈣片
鈣片係醫生建議我要額外intake的
因為醫生話我骨架細,鈣含量已經俾同齡女性少,好易被木木搶走晒
咁我老來就會變骨頭脆卜卜的無牙婆婆 ><
所以懷孕無耐我已經每日一粒鈣片 + 每朝一杯高鈣低脂奶



其實由我細到大都吞藥丸唔叻,細個試過粒藥丸溶左都未吞到,苦到呢...

依家要每日啪丸不特止,仲要咁鬼大粒!!!
不過為左自己,為左木木,頂硬上
經過幾個月以黎的訓練,我依家已經視佢地如無物 =]

(左至右): 鈣片 / materna (綜合維他命) / mumomega (魚油丸)




後來第二次的政府醫院產檢,驗血報告顯示我有輕微貧血 (放心,好小事)
醫生開左鐵丸俾我,自此我每日又啪多一粒丸仔
poo poo仲變左黑色 =p


另外講返魚油丸,其實有好多媽媽都想食唔敢食
因為一般魚油丸的重要成份 - DHA
大多提煉自深海魚 eg 三文魚、吞拿魚等等
而深海魚類身體積聚過多海洋污染物,尤其係水銀,孕婦要避免進食
咁點算~?
之前知道CATALO有隻魚油丸,DHA成份係由海藻提煉的
最近惠氏亦推出同類產品,唔係想幫佢地賣廣告
而係真係有人唔鍾意食魚,連魚腥味都頂唔順
亦有人係vegetarian,起碼有alternative嘛

我呢樽試用裝 (8粒) 係打去惠氏媽媽會hotline request的
咁細樽都免費送貨去屋企,抵讚


以上純粹分享木木媽的,懷孕中的你,最好都係問返自己醫生
有需要先食,始終最好都係由食物吸收嘛~

6 comments:

  1. 食NUTS都一樣有豐富DHA嫁!!

    ReplyDelete
  2. 之前一路睇開你個blog!
    今次第一次留言 ,
    我宜家食緊ge都同你好似,每日都鈣片,materna,惠氏藻油丸!
    但我另外都有食合桃,對bb都好好ga!
    仲可以當零食食下!

    ReplyDelete
  3. u eat so many supplement!! honestly... i have been eating very minimal r.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 鈣同鐵就係醫生要我食,materna同dha問過佢地都ok,有時飲食立立雜雜,都唔確保自己intake到足夠營養啊,唯有幫補下啦~

      Delete