Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, August 1, 2013

[十五週] 接觸木木爸的最愛

[WEEK15] the size of a navel orange =]



You probably can't feel it yet, but she's squirming a ton!
She might even be hiccuping in there.
She's making lots of progress: her joints and limbs can all move now.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

26 JUL - 1 AUG 2013 • WEEK15 • weight︰86 lbs • tummy︰29"
本週讓座次數︰1 (30-40+男) / 累計讓座次數︰7 (MTR: 6 / 巴士: 1)

不得不提今個星期的讓座事件!
話說放工係中環上車,有個男人A起身想讓座俾我
但已經有個伯伯係男人背後想坐落去的樣子
我就話「讓俾伯伯坐啦。」
一聽到我咁講,旁邊的男人B & 對面的男人C都不約而同起身讓位
無耐連男人C旁邊的男人D都起埋身
我有少少受寵若驚,一個孕婦R左四個位返黎! 叻唔叻?
其實男人ABCD應該係朋友,ABC都讓晒座,D唔起身好樣衰架嘛 XD

今個星期bubu期待左好耐,唔係因為木木
而係陳奕迅演唱會 + MANCHESTER UNITED asia tour 2013@香港!
兩個events對我都係一個挑戰

eason演唱會門票有幾難撲大家都知道
bubu搭上搭上搭搵到兩張飛,話之坐邊都照要啦係咪?
演唱會幾日前問bubu坐第幾行...「第35行」
35!!! 我會唔會行到腳仔軟,爬到去34行叉錯腳轆返落去架?

第35行都真係山頂前一行咁滯,好耐未試過坐到咁高啦
不過好好彩都算對得幾正,開三面台時呢點好重要!
而且前一行賣$380,我地果行$200咋! 慳返少少尿片錢俾木木 =P

開場前影返張「小林家三口」,第時話俾木木知
爸爸好鐘意聽呢個「陳伯伯」的歌 XD



---------------------------------------------------------------

然後過幾日就到紅魔襲港!
bubu早係二月買到飛時已經好興奮,仲周圍搵曼聯波衫撐場
我一路都諗住小林家三口去睇波架,但bubu臨尾好認真咁問我去唔去...
原來佢驚大球場又熱又多人,唔岩孕婦去
我反而無諗過呢~ 難得愛隊來港,梗係同心愛的人(i.e.我)去啦!

點知bubu講的全部中招!
首先729果日都熱熱地,但我無諗過大球場會熱咁多! 成個火爐咁!

而且同演唱會一樣,撲到就話之咩飛都照要
曼聯貴飛根本無出現過,買到的係最平$590, i.e. 又要爬山!

為支持老公=支持曼聯,我仲著左bubu多年前買落的加大碼波衫
變左一個加大碼水桶,乜肚都收埋晒
重點係,波衫入面有層網面,坐低無耐已經覺得un住唔舒服

而且全場九成都係男球迷,粗口爛舌不在話下,最慘係臭!
一玩親人浪,一股體臭洶湧而至...!!!

仲有最後離場時,一個二個好似前世無食過煙咁
我好似置身一個好大好大個的邊爐鍋咁俾佢地「打」...

以上的我全部都唔敢向bubu呻,因為人地一早警告過我 ><
奉勸各位,有左真係唔好去大球場睇波!

不過可以陪bubu支持佢最愛的球隊,我同木木又覺得好幸福 =]
如果唔係有左木木
我地2013 summer gateway原本係去歐洲incl manchester架~
可以係香港睇住先都好過無,委屈你啦bubu =p

4 comments:

  1. 見您咁努力寫BLOG, 我都要努力先得啦, 我既預產期係3月頭呀, 多多指教, by the way, 恭喜恭喜^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 恭喜你呀! 因為有左少左去街,咪密密手寫blog囉~

      Delete
  2. 我嗰時有左都放棄左去睇eason ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今年年尾有容祖兒,都放棄左lu...

      Delete