Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, October 3, 2013

[二十四週] 木木:我要發表意見!

[WEEK24] the size of a cantaloupe =]


Her see-through skin is gradually becoming more opaque.
And it's got a new pink glow, thanks to the small capillaries that have recently formed.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

27 SEP - 3 OCT 2013 • WEEK24 • weight︰94 lbs • tummy︰31.5"
本週讓座次數︰7 (20+女 x2 / 30+女 / 30+女 / 40+男/ 50+男 / 50+女) 
累計讓座次數︰41 (MTR: 29 / 巴士: 10 / 電車: 2) 

胎動感覺︰木木爸終於好肯定咁感覺到木木胎動啦! 好滾動~


話說去戲院睇戲係bubu其中一個嗜好
懷孕初期睇過hangover3同man of steel
前者鬼佬粗口滿場飛
後者一味亂飛撞冧晒啲樓
果時都還可以,因為覺得木木未發展到耳仔,應該聽唔到 XD

呢三個月嚟都無再入過戲院,bubu的戲癮爆發
日日哦我話好想睇戲...
諗到木木出世之後想二人世界睇場戲都難,我又點忍心拒絕bubu
仲任佢揀睇邊套戲~

一個正常男人都係鍾意睇車呀戰機呀末日呀異形呀咁~
我問過bubu會唔會恐怖、多唔多打打殺殺,佢話無乜
去到戲院門口,見到張poster,我都仲未察覺...



點知開場無耐已經打打殺殺開槍撞機乜都齊 XD
而木木係肚裡面開始不停咁踢,頻密程度前所未有!
嚇親我! 搞到我都唔係好敢睇落去
bubu見到我咁好擔心,仲問我好唔好離場...

六個月的木木,照書說已經開始聽到外界聲音,對光暗亦有概念
我相信木木唔係驚,而係投訴太嘈
果然,離開戲院之後,肚內一片平靜...
不過自此我都唔係好敢再入戲院睇戲,除非係卡通片啦 =p

[LOWER BACK PAIN]
突然由十一國慶放假果日開始
條後腰就好鬼痛!
痛到我第一次有唔想再陀住木木的感覺,咁你想像到有幾痛…
第二日即刻開始用托腹帶,初時都好似幫唔到幾多咁
(補充︰後來搵到個岩的貼法,好神奇地痛苦減輕左好多)
之前係懶小心會行慢啲,依家係唔到我唔慢行
仲行到成個機械人咁就住就住
估唔到只係二十四週,31吋半肚就咁! 幾時捱到木木出世呢?

(補充︰痛左三日之後,又突然無再痛,托腹帶都唔駛用!)

6 comments:

  1. 真係有得睇戲好睇嘞~ 小B出世後我同陳老公只入過戲院一次, 仲要係咁岩兩個一齊病哂請病假, 阿仔放左係婆婆度, 訓左一日好D就拿拿林出去睇返場... 平時真係唔使旨意... ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但我真係頂唔住木木係咁投訴的情況下唔理佢繼續睇呀 =] 或者christmas睇卡通片啦~

      Delete
  2. 我果時有左都好似無咩入過戲院睇戲, 好似真係睇cartoon片喎, 唔係我唔想睇, 而係坐唔到好耐, 我覺得會好攰..hahaha...
    木木好搞笑, 佢係個愛靜既小公主~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都會呀,keep住同一個pose坐咁耐都唔係好得~

      Delete
  3. 我個時條腰都痛到痴線..有幾次痛到暈甘滯, 但一訓低就無事..六個月後就無再痛了.希望你都可以快d唔痛了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我痛左果兩三日之後突然無再痛啦!我都r晒頭點解會咁…不過唔痛就得啦 =P

      Delete