Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, October 4, 2013

[二十五週] 準媽媽去郊遊 • 迪欣湖

[WEEK25] the size of a cauliflower =]


She's enjoying her new sense of equilibrium - 
she now knows which way is up and which is down.
She's growing more fat and more hair too!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

4 - 10 OCT 2013 • WEEK25 • weight︰95 lbs • tummy︰31.5"
本週讓座次數︰2 (30+男 / 50+女) 
累計讓座次數︰43 (MTR: 29 / 巴士: 12 / 電車: 2) 

胎動感覺︰keep住都係左邊有胎動,應該係木木腳仔撐撐 =]


6OCT係近期好期待的一日!

懷孕早期係facebook媽媽會認識左幾位準媽媽
一齊負責搞媽媽聚會,日傾夜傾,感情好好
其中一位會飛去外國待產,於是我地幾個決定以「郊遊」去farewell
bubu聽到我地幾個大肚婆去郊遊都呆左...why not?

我地都自己知自己事,揀左「文明」 少少的迪欣湖
有便利店,有洗手間,無馬騮 =p

感恩當日天氣好好
我地要係入口附近等到有車位先可以出發去湖邊草地
好遮蔭的大樹已經被霸得七七八八



懷孕以黎都係宅女居多,無乜去戶外走走
我好想俾木木係肚裡面感受下太陽、藍天、樹木、草地...




我地仲好old school咁野餐! 而因為郊遊人仕中有一半都係孕婦
除左常見的菠蘿腸,雞翼,壽司,三文冶等等
仲會有含豐富蛋白質的烚蛋,同埋葉酸+鐵質含量的西蘭花 XD 
迫住老公們一齊健康野餐 =]



呢位就係懷孕二十五週的木木媽 =] 都唔係肥左好多咋呵? 
肚肚31吋半,其他準媽媽話我肚細
但其實都要按身型比例架嘛~ 我覺得我有肚架,哈哈~


野餐完我地再挑戰極限 - 遊湖一圈!
bubu問左我好多次頂唔頂得順,我好ok呀~
行下停下影下相都好快行完

多謝bubu做柴可夫車埋其他準媽媽朋友
仲勁擔心我會行行下暈低,哈! 我真係無事喎 =]


今日有朋友帶埋小朋友黎,睇住佢地吹波波踩單車
玩到衫又濕晒電又放晒~
bubu話等木木大個少少,我地一家三口都可以去郊遊野餐
好期待! =]

25 comments:

  1. 享受吓陽光郊遊吓都好好吖,通常都係啲爸爸緊張過個媽媽!
    你都係迷你人,所以只要啱比例都唔使理大定細,個個人都唔同。
    你啲手手腳腳仲好slim,我就已經肥哂喇。。。生完第二個真係要地獄式減肥

    ReplyDelete
  2. 一齊野餐好開心呢~ 下次你地可以去山頂草地丫, 我覺得果度冇迪欣湖咁多人, D草地都靚D, 舒服D呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你的提議!等埋木木出世大d帶佢去~

      Delete
  3. 郊遊野餐我好鍾意呀! 一D都唔old school! 第日木木大D去郊遊預埋我地啦~~ ^^

    ReplyDelete
  4. 郊遊好啊, 吸下新鮮空氣, 曬下太陽
    我都想帶大爺去郊遊.....可惜仲未有機會~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 春天又係郊遊好時機啦,約一約啦~

      Delete
  5. 好少見你既全身照呀, 依然SLIM呀! 果然係靚MAMA~

    野餐真係好舒服, 而且出去走動下都好, 話晒大肚冇咩運動岩做.

    ReplyDelete
  6. 車位多吾多,洗手間有冇輪椅設施,衛生ok嗎,
    輪椅可否在公園推行,
    懷孕穩定後應多做動,有時間步行都
    醫院應該有教,晚上做腳部運動,你咁醒應該ok
    我人瘦瘦,生B算記錄,入產 14分鐘生B 全程半小時
    所以一定要勤做適量運動,不要做它女

    ReplyDelete
    Replies
    1. 車位唔多,但可以泊去disneyland果邊,洗手間衛生好ok,輪椅設施就無留意~

      Delete
  7. 我早幾個星期都去左郊遊~
    帶埋狗仔去左南生圍玩!!
    俾肚入面阿b感受下大自然!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 南生圍都係我好想去的地方呢~有地方野餐嘛?

      Delete
  8. 吸多啲新鮮空氣對你同木木都好呀,你地個孕婦picnic好豐富呢,成班準媽媽今日就伋住個肚,下年今日就可以一齊同BB玩,諗起都開心

    ReplyDelete
  9. 吸多啲新鮮空氣對你同木木都好呀,你地個孕婦picnic好豐富呢,成班準媽媽今日就伋住個肚,下年今日就可以一齊同BB玩,諗起都開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 平時吸得太多二手煙,郊外清新空氣好珍貴!

      Delete
  10. 呼吸多D新鮮空氣對BB都好d呀!個肚都好大呀~ 哈哈!木木加油吸收多D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗯~平時返工放工,吸得二手煙多,出外行下真係身心舒暢!

      Delete
  11. 好開心呀~ 好耐冇試過野餐~ 看完後~ 很想去~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,有時做下呢d老土野都好enjoy!

      Delete
  12. bubibu 索媽,陀b陀得好靚!相反小高愈來愈身曠體胖,唔製呀!><

    ReplyDelete
  13. 好開心呀,我都好期待遲啲同包包去picnic !!

    ReplyDelete