Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, October 17, 2013

[二十六週] 木木爸的愛

[WEEK26] the size of a lettuce =]


Her eyes are forming, and his eyes will soon start to open.
And her eyelashes are now grown, too.
She's getting her immune system ready for life on the outside by soaking up your antibodies.
She's taking breaths, too. They're of amniotic fluid, not air, but it's still good practice.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

11 - 17 OCT 2013 • WEEK26 • weight︰97 lbs • tummy︰32"
本週讓座次數︰2 (30+男 / 50+女) 
累計讓座次數︰43 (MTR: 29 / 巴士: 12 / 電車: 2) 

今個星期又遇到好感恩的讓座事件!
星期六同融融媽去shopping前係food court食個快晏
諗住各自買埋食物先搵位,我買完捧住盤食物,見唔到融融媽
自己行左兩圈都搵唔到位…終於會合到融融媽之時
融融媽話好似有人叫我地…
有一對中年夫婦,係後面揮手叫住我地返轉頭,叫我地坐佢地個位
仲話見我行第一圈時已經係咁叫住我…
好滾動!

[二十六週] 無咩好寫,不如讚揚下木木爸丫!
bubu係我有左初期的確傻下傻下,唔知要點照顧我
自從我個肚愈來愈大,佢對自己要做爸爸的感覺愈來愈強烈
日日隔住肚皮同木木親子不特止,仲會好照顧我
朝早bubu比我早出門返工,佢會座熱定杯奶俾我
仲會烚定隻蛋我食,一見存貨不足就會自動補貨


最感動一次係bubu有日放假,特登靜靜雞約左我媽媽去街市買魚
佢地仲要買「梭羅魚」!!! 然後叫佢外母教佢煲魚湯我飲
梭羅魚係一種下價細魚,得手指仔咁長但煲出黎好鮮甜
佢地就係成個晏晝係度逐條去腮去腸…
bubu知道我好憎廚房污糟,咁玩法成個廚房都係魚腥味
(所以我好少買成條魚自己煮) 佢仲要事後清潔埋…

100%滾動! 雖然只此一次再無下次 =]

講起媽媽,雖然我日日去6299度都有湯飲
但呢位木木婆婆依然會特登煲d岩孕婦飲的湯
等我返娘家食飯時飲完再外帶返屋企

我的孕婦飲食唔係大富大貴日日食花膠果種
但每日早上有蛋有奶仲有自家製麵包
中午有住家飯飯盒,用迷你飯煲蒸返熱唔用微波爐
晚上有四餸一湯,必定有菜有魚有肉
宵夜有老公去皮切粒的生果

都好幸福架 =]


不得不提,孕婦每日最著緊的事情 - 搽防妊娠紋產品
每晚我沖完涼光脫脫攤上床,bubu就會幫我搽油兼按摩
期間仲會向木木大唱冧歌,我就舒服到想訓著咁滯~

木木爸,謝謝你的愛 

18 comments:

  1. 睇到木朩爸咁細心照顧你,木朩爸已經好ready成為爸爸,而家木木媽係家中女皇呀,真係要好好享受下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可惜木木出世之後我就會被downgrade ><

      Delete
  2. 真係好幸福。。。慶幸小檬爸都好錫我, hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小檬爸錫到你燶!一家四口一囝一囡好幸福呀~

      Delete
  3. 好sweet呀~ 如果我冇陀BB都有呢個待遇就好囉...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果我無陀bb,絕對唔係呢個待遇 XD

      Delete
  4. 木木爸好sweet ar~ 睇寫字都覺得好甜呀!呢位dad to be 100分

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望生左木木,bubu都仲係咁錫我啦~

      Delete
  5. 好sweet,木木爸好細心!讚 ~

    ReplyDelete
  6. Super appreciate ur husband !!

    ReplyDelete