Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, October 24, 2013

[二十七週] 第二孕期,完成!

[WEEK27] the size of a rutabaga =]


She's practicing inhaling and exhaling with her rapidly developing lungs.
It's official: Baby's showing brain activity! And her brain will keep on getting more complex.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

18 - 24 OCT 2013 • WEEK27 • weight︰98 lbs • tummy︰32.5"
本週讓座次數︰6 (30+男 x2 / 30+女 / 40+女 / 50+男 / 60+男) 
累計讓座次數︰49 (MTR: 34 / 巴士: 13 / 電車: 2) 

第二孕期,一般係指懷孕第四至六個月
因為已經過左/適應左早期懷孕的妊娠反應
胎兒亦步入穩定的中孕期,小產機會減至0.5%
加上肚肚未係好大,方便四圍走動
所以亦叫做懷孕中的蜜月期

事實上對我黎講又唔算好honeymoon

可能因為頭三個月都無辛苦過 (曬命 XD)
唔會覺得中間呢三個月特別正

期間公佈左懷有木木的喜訊

多謝朋友們的衷心祝賀
亦同時間俾我察覺到有個別朋友真係無需要再entertain佢 (講完!)
完成第二孕期之時亦公佈左木木的性別
唔知係咪「木木」呢個乳名的關係,大家傾向估係囝囝
但我靈感到果刻,真係覺得「木木」好unisex架喎...

呢三個月係得知木木係囡囡之後

開始失守,四出為木木張羅出世後的用品
主打,當然係pink & polka dots,所以買得特別開心 =]
多謝bubu對木木基金大量注資,完全唔過問我買咩買左幾多
雖然佢日日都望住一間愈堆愈無位行的木木房...
我誇張到,連木木最少六個月大先岩坐的stokke high chair都買左!
不過其餘的,自覺重質多於重量,可以的我都儘量買abv average quality
希望做到靚與品質兼備咁啦~
仲要多謝融融媽同波媽,俾我日問夜問,我先唔會買多/買錯!

除左買買買,我都有努力去報名&出席產前講座

為的除左增進育兒知識,亦得到好多freebies
講真,家庭人數加,但家庭收入無增加,就自然要開源節流
實用的freebies如尿片,已經stock up左100條以上
口水肩&衫仔,係屋企唔駛見人時可以粗著
skincare sample,多到可以入滿返一樽貨size
仲可以試岩邊個牌子好用先買...
講咁多,無非都係想掩飾我真金白銀買左果堆 =P



木木房亦係我堅持之下,由黃色變返做白色牆身
(唔好問我裝修小林二家時點解會揀黃色...)
多謝木木公公縱容佢個囡的任性,仲出錢出力揹上身
依家望住間房,順眼返晒 =] love you dad >3<



雖然四個月時已經微微見肚
但我到五個半月左右先俾公司同事發現
早孕期結束後亦回復放工約朋友飯聚的生活
最開心就係俾人讚「肥B唔肥媽」「後面睇完全唔覺大肚」
木木勁抵錫,幫我索晒落佢自己度 =]

親友見面離不開都會問「依家幾多個月」「木木邊個湊」
關於木木邊個湊,最想當然自己湊!但...
計算過將來的生活負擔,始終公一份婆一份,生活會比較輕鬆
代價就係會錯過木木成長的每一小步...
唯有「眼見為實」,木木爸媽見到的先計,哈哈!

中孕期平安渡過,緊接就係晚孕期!
唯一盼望就係木木健健康康繼續長大,足月,轉岩位俾媽媽順產!
如果要我暴肥+爆紋黎換都唔介意 (當然最好唔好...)
木木,乖呀~

4 comments:

  1. 生兒育女真係唔係咁容易,唔好講健康、教育,最基本問題就係”邊個湊”?可以的話當然由自己啦…可以看著小b每個第一次,真係好幸福的,奈何為了生活…未必如自己所想…
    bubibu,加油,話唔定有天發達唔駛愁!heehee...

    ReplyDelete
  2. 嘩,你呢個孕媽媽好勤力呀!keep住肥b唔肥媽呀!

    ReplyDelete