Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, October 31, 2013

[二十八週] 逃不過避不了

[WEEK28] the size of an eggplant =]


She's starting to develop more fat, so her wrinkly skin will start to get smoother.
Her lungs are mature enough that she'd probably survive if she was born now. Wow!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

25-31 OCT 2013 • WEEK28 • weight︰99.5 lbs • tummy︰32.5"
本週讓座次數︰5 (30+男 x2 / 20+女 / 40+
累計讓座次數︰54 (MTR: 36 / 巴士: 15 / 電車: 3) 

胎動感覺︰木木的胎動唔再局限於一下一下咁踢,有時好似玩人浪咁,有時好似玩碰碰車咁,會撞得郁佢媽媽!

[二十八週] - 我瀨野啦!
之前一路都牙擦擦咁,行得走得無嘔無肥
估唔到一踏入第三孕期,部分晚孕期徵狀開始浦頭...

其中失眠最令我抓狂! 我平時都算係訓得之人
一撻落床唔駛幾耐就會訓著,週末可以訓到日上三竿果隻
even有左之後都無乜night pee

之前睇懷孕資訊,話左側訓對自己同BB最好︰

「腔靜脈(一條將血液由身體低處送回心臟的血管)會經過脊椎的右側。因此當妳躺著睡時,腔靜脈可能會被妳大大的子宮所壓迫。腔靜脈若被壓迫可能會造成頭昏眼花、噁心想吐,並且減少送往胎盤和寶寶的血流量。因此,身體往左側躺可以確保正常的循環。但如果往左側躺讓妳不舒服或是妳在夜理會翻身,婦產科專家Dr. Mark Taslimi表示,受腔靜脈遭壓迫之苦的婦女可能在睡覺時會無意識地自動改變位置,往左側躺」

於是我就嘗試迫自己向左訓,唔知係咪因為咁就訓唔著
訓得著都會半夜扎醒兼失眠! 第二朝喪屍咁返工...
唔失眠開的人,失眠好大件事架嘛!

所以我之後無再迫自己,自自然然向天訓
唔理木木有無壓住脊柱啦~咁樣反而無再失眠,哼!

另外就三角位痛
但我又唔sure係唔係等如大家所講的「恥骨痛」...
我的痛位係右肚底同大脾之間,通常訓醒起身會痛一痛,好快又無乜事
我試過臨訓用三角枕墊高肚肚,但又係唔舒服訓唔著(!)

而我亦堅係無之前咁輕鬆自在,步伐唔再輕盈
返工爬樓梯 (每日48級x2) 途中要抖抖
放工落樓梯更加要小心翼翼
行街shopping的能力更加大不如前
會主動話「行夠啦走咯」「早d返屋企」...

還好未有水腫,後面睇仍然少女,好安慰架啦 =p

4 comments:

  1. 我又係側訓完全唔OK既人, 一打側訓就會胃痛... 所以大肚時都係平訓, 真係唔理得咁多... ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 近幾日平訓又真係feel到壓住左咁,所以最新情況係斜斜地訓 XD

      Delete
  2. 原來我同你孕期差唔多wor!(yblog cdrom 路過...)

    ReplyDelete