Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, November 7, 2013

[二十九週六天] 產前檢查 • 私家 • 11

7 NOV 2013 • WEEK29 DAY6 • 孫錫鴻醫生  WEIGHT: 3 LB 1 OZ

上次產檢完約定下次日期,咁岩係wedding anniversary附近

索性就約呢日產檢,慳返請少日annual leave =p (孫醫生會寫全日假紙)
第一次約早上appointment,會唔會唔駛等咁耐呢?
結果係...差唔多,平時兩個鐘,今朝個半鐘 =]

時間差唔多,但明顯感覺到孫醫生無晏晝咁趕

睇左基本parameters之後,孫醫生會轉下4D,睇下有無靚相影
可惜呢日木木好有性格,全程用手擋住塊面
任憑孫醫生用機頭搖佢,我同bubu喪叫佢拍硬檔幫個忙
甚至孫醫生出去做下paper work,俾少少時間我左右擰下個身

木木依然故我...




不過孫醫生話見到木木生左頭髮啦!



無樣睇,唯有睇返parameters
木木估計有3磅1安士,同媽媽會各自報的差唔多重
孫醫生講過一次話木木係中碼B,之後都係話size適中
其實我睇返數字,木木的數字的確符合週數
但我見overall percentile always 2X%
咁「適中」其實係咪指岩我咁細粒的身型去順產生呢?
下次問清楚先~
不過我又唔係話想愈重愈好,我都自己知自己事
最緊要生得出唔駛開刀就very good啦 =]

呀! 木木頭仔已經向下啦,孫醫生話接近 [三十週]
轉返向上的機會唔高,而且我肚內空間唔多
木木應該無咁易轉返向上
咁就好,a good sign for natural delivery!

另外身體唔舒服的地方都同左孫醫生講

主要係肚底同大脾之間痛
孫醫生話因為我個肚偏窄 (即係無乜向橫發展)
木木唔夠位會易痛,講黎講去,都係想講我細粒...

另另外,早個零星期突然摸到右耳對上的頭殼突起左

大概十蚊銀咁大左右,嚇到bubu要我第二日睇左普通科先返工
結果係醫生無定論,叫我自己觀察兩星期再覆診
產檢時請孫醫生睇睇,佢就話係淋巴腫,唔好理佢,希望自然退
(依家摸摸,好似無左添喎~)

最後孫醫生俾封信我叫我帶返廣華醫院

唔理我最後搵唔搵佢幫手生,佢都做定準備
預早問定廣華拎我個驗血報告
in case我到好後期先決定搵佢接生都無問題
孫醫生真係好好!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


本來已經約好左下次產檢日期

一路上bubu不停勸我改期,約早d兩星期後再睇
我話好貴呀,無乜特別三星期都ok啦,醫生都係建議兩至四星期之嘛
原來bubu想快d再見木木,希望佢下次唔好再掩面不見啦 =]

4 comments:

  1. 其實今次係咪都叫做照埋結構? 我同妳一樣都睇孫醫生~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係,照結構我係二十週的時候已經做左,呢個只係例行產檢~

      Delete
  2. 我一般約早上or下午診第一個,咁就唔洗等咁耐^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuromi...你有左第二個bb?
      even下午第一個都係等好耐,因為上晝果d都未睇晒 XD

      Delete