Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, November 25, 2013

[三十二週三天] 產前檢查 • 私家 • 13

25 NOV 2013 • WEEK32 DAY3 • 孫錫鴻醫生  WEIGHT: 3 LB 14 OZ

趁bubu放假,又玩「朝早政府晏晝私家產檢一日遊
產檢之間仲順便去為衣櫃換季,之前夏天都仲可以著到平時的one-piece
但依家腹大便便,one-piece開始撐到變形,大褸又包唔到肚 XD


唔知係孫醫生愈來愈出名,定年尾多人大肚 (咩根據?)

約2:45pm,驗完尿度完血壓磅完重
姑娘竟然話預2.5-3hrs後先有得睇之前都係最多等兩個鐘!
我地都唔蠢,預左之後先食晏,行勻成個海港城之際
4:45pm收到電話上返去,以為打得電話黎=有得睇
點知最後等到6:15pm先到我...睇完出黎6:30pm
即係end up玩左差唔多四個鐘! occupy左成個下午...

又講返產檢~

上次木木全程掩面不見,返去俾我地係咁哦
今次木木唔敢曳,好快就浦頭露面任我地睇

初時孫醫生話木木眼大大,似木木爸好開心
點知照落去見到鼻同嘴...



omg!
鼻又大又扁,嘴又大又厚!
計埋之前見到的大耳仔...

咁咪即係眼耳口鼻都大? 女仔人家五官精緻d好喎...
即時灰左 T.T

13 comments:

  1. 好清楚....木木媽幾時EDD呀?

    ReplyDelete
  2. haha, 可能出左世個樣又唔同﹗女大十八變,唔駛驚~~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 變靚就由佢啦,變醜就搞搞佢,哈哈!

      Delete
  3. 未必嘅,一定會變樣,放心!

    ReplyDelete
  4. 相木木會同媽媽一樣走 cutie 路線 :)

    ReplyDelete
  5. 多數女仔似媽媽,我覺得木木會好似媽媽咁靚~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但我都聽過囡似爸爸多 =P 況且,木木媽本身唔係靚女囉~ =]

      Delete
  6. 出黎到收晒水又唔同晒樣, 一定有木木媽既優良遺傳既......放十萬個心啦~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 木木媽無乜優良因子可言喎但係…=P

      Delete