Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, August 15, 2013

[十七週] 幾十個肚肚!

[WEEK17] the size of an onion =]



Her rubbery cartilage is now turning to bone.
And she's growing some meat on those bones -- putting on some fat.
She's growing a stronger, thicker umbilical cord, too.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

9-15 AUG 2013 • WEEK17 • weight︰89 lbs • tummy︰29.5"
本週讓座次數︰5 (20+男 / 菲傭 / 10+男 / 40+女 / 20+男)
累計讓座次數︰15 (MTR: 11 / 巴士: 3 / 電車: 1)

同家人講成日有人讓座俾我,佢地都唔係好信咁
星期六同bubu去聽講座,攞車時先發現爆軚 (黑~),轉搭地鐵
好~就俾bubu見識下 =] 結果四轉車,三轉有人讓座,一轉自己有位坐,see?

另外本週焦點係媽媽會第一次聚會 =]
知道有左無耐第一時間上baby kingdom搵2014年1月媽媽會,點知未有 =P
係2013年12月媽媽會搵到條thread係14年1月媽媽報到的
無幾耐就有人成立左facebook 媽媽會group~

唔好怕三唔識七,之前wedding bloggers都係咁識返黎,仲做埋好好朋友
結婚就話大家都係第一次,但媽媽會入面唔少人都第二三四胎
自己作為第一胎,有咩唔識或擔心都好多人支持鼓勵,真係好好!

好到一捱過三個月,就搞左第一次聚會
拍住有經驗的媽媽去籌備,先知依家的聚會好誇張,會搵BB用品商贊助
將來BB們出左世,生日會仲要連banner, party favors都有齊...

經過一輪努力,當日集齊所有贊助品的情況真係有少少嚇親
多到呢~



贊助品有好多唔同種類,尿片 / 媽媽奶 / 護膚品 / 清潔劑 / 棉花 等等
真係要俾個叻自己同其他準媽媽搞手 =]



其實贊助品都係其次,可以同日日facebook交流的準媽媽們正式見面
講下大肚經,食下飲下 (仲要cafe改餐牌),輕輕鬆鬆過一晚,然後叫bubu黎做咕哩
好開心!



當我以為自己都叫「現肚」的時候,其他準媽媽係講笑問我係咪真係有左 T.T
...按比例架嘛~

21 comments:

  1. 嘩~ 你地個媽媽會好勁喎~ R到咁多sponsor~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有個媽媽係第二胎,勁果個係佢,帶住我地幾個新手媽媽~

      Delete
  2. 陣容強大 ->Sponsors (叻叻媽)
    感覺好像返番去讀書時代, 要去MARK SPONSORS

    ReplyDelete
    Replies
    1. mark sponsor! 我都經歷過呢d日子,ocamp前...

      Delete
  3. 嘩, 你呢班媽媽會好勁啊~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有個媽媽係第二胎,佢上胎都負責搞仲要係好efficient果種人,我都係跟頭跟尾咋~

      Delete
  4. 點解我4月媽咪會乜都無嘅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實呢d都係義務工作,要有人肯帶頭做起先得啦~

      Delete
  5. 我生完之後都識左一班 121212 媽媽,出黎聚會好開心

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. 我都係1月, 但無發現哩個媽媽會tim

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咦?你有visit baby kingdom2014年1月媽媽會嗎?果度會有facebook媽媽group聯絡方法

      Delete
  8. 媽媽會都太強了吧!哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係...依家d媽媽會好強大,連買野都好多團購...

      Delete
  9. 我都係1月~都入左1月媽媽會,但冇留意有聚會~
    可能我太遲先入個個facebook group!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地係8月同9月都分別搞過一次啦,之後因為大家都開始肚大,諗住生左再搞~

      Delete
  10. 我都係1月媽媽呀,可能我都係太遲JOIN,所以唔覺有聚會

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地係8月同9月都分別搞過一次啦,之後因為大家都開始肚大,諗住生左再搞~

      Delete
  11. 點解你個媽媽會咁好既, 我6月都無人搞, 係咪最初在babykingdom度識, 然後再add秘密facebook咁架?
    不過我諗可能我地無人帶頭了.......


    魚仔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地都係baby kingdom識,有個媽媽提議開Facebook group,跟住都無再係baby kingdom浦lu~帶頭既通常都係第二胎媽媽,比較有經驗,可能遲d就有人發起呢?

      Delete