Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, August 29, 2013

[十九週] 首次胎動一刻


[WEEK19] the size of a mango =]


Developing a protective coating over her skin, called vernix caseosa.
It's greasy and white and you may see some of it at her birth.
Working on her five senses.
Nerve cells for her sense of taste, hearing, sight and smell are developing in her brain.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

23-29 AUG 2013 • WEEK19 • weight︰91 lbs • tummy︰30"
本週讓座次數︰2 (30+女 / 30+男)
累計讓座次數︰18 (MTR: 12 / 巴士: 4 / 電車: 2)

一踏入[十九週],我就感覺到胎動啦!

整個懷孕期,相信最期待、最深刻印象的
除左初次透過USG見到木木,聽到木木心跳
就係首次胎動一刻

但第一胎準媽媽一般都比較遲感覺到胎動
當媽媽會好多第二三四胎媽媽好早已分享有胎動
形容胎動係點樣時,我簡直又羨慕又心急!
[十七、十八週] 時日日問木木「你幾時踢媽媽啊?」
問到bubu都覺得我煩 ><

然後剛踏入[十九週]的星期五晚上
當我同bubu邊睇「衝上雲霄」,邊摸住肚肚同木木傾計時…

突然感覺到右邊"POP"一下
跟住好似有陣風咁由左飛去右

當時bubu咁岩隻手係我右邊肚肚上
木木首次胎動,小林家全人見證 =]
(但bubu最近先同我講,原來果次佢咩都感覺唔到…)

又其實我都唔係好肯定係唔係胎動
不過以前都未試過有呢個感覺,我當係架啦~

第一次好實在咁感覺到木木係我肚肚入面
同照USG唔同,果種係醫生話俾你聽,要想像的
胎動係實在的,不能形容的感動

當然,呢個週數大的木木,可能只係無意識地郁動
期待之後更多的胎動體驗,同木木交流 =]

12 comments:

  1. 水太太都想像到呢刻真係好令人感動呢~~ 小木木真係o係你肚入面~~!

    ReplyDelete
  2. 唔知係唔係第一胎同我個人比較遲鈍~
    我成22wk先feel倒阿b第一次胎動!!
    到宜家~每一日都feel倒阿b踢踢踢~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 22wk都係正常呀,同埋醫生都講過肚皮厚薄都影響幾時feel到架~

      Delete
  3. 我留意到既係D唔關事既野... XD
    你既讓座指數令我歎為觀止, 肯定已超越我成個孕期既總數~ 鼓掌~~!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好開心你留意到我呢個無鬼聊的統計!

      Delete
  4. YEAH~ 係咪好神奇呀~
    我都好懷念以前晉晉豬踢我既感覺呀~
    媽媽獨有既感覺~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 媽媽獨有既感覺 >係呀!就算爸爸摸住肚皮,佢地感覺都無咁強烈架~

      Delete
  5. 我記得係好似氣泡咁,其實又疑似自己的腸在動,不過我自己都當左係架啦。

    ReplyDelete
  6. bubibu, 小高呀!好開心搵返你,更開心得知你快將做媽媽,恭喜恭喜!多保重喔 ~

    ReplyDelete