Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, November 7, 2013

[二十九週] 廣華媽媽聚會

[WEEK29] the size of an acorn squash =]


She's getting a little cramped in there, since she's growing so fast. But you probably already realize that, since you're getting all those jabs and kicks.
She's growing white fat deposits under his skin, and her energy is surging because of it.
Feel a subtle twitch? It might be baby hiccupping.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

1-7 NOV 2013 • WEEK29 • weight︰100 lbs • tummy︰32"
本週讓座次數︰7 (20+女 / 30+男 x2 / 40+男 / 50+男 / 鬼佬 / 賓賓
累計讓座次數︰61 (MTR: 39 / 巴士: 17 / 電車: 5) 

胎動感覺︰木木爸話佢果句︰「木木,我係爸爸呀 (啪啪!)~」,唔work啦 XD

懷孕[四十週]要點樣過?
有人會小心翼翼足不出戶,有人會繼續吃喝玩樂上山下海

我決定自己要介乎兩者之間
要係屋企俾自己同木木休養,亦要有正常的社交生活 =]

之前幫手搞媽媽聚會係for一月媽媽會
後來人數眾多,漸漸各自跟醫院、跟地區歸類
物以類聚再物以類聚 XD

今個星期同一班廣華醫院媽媽聚會
其實早幾星期都大致決定左,除非後期產檢時有胎位/其他問題
否則
應該會係廣華順產,原因有機會再分享

講返個聚會,同一間醫院的媽媽,自然話題都離不開係醫院生仔果下
尤其當中有媽媽第一胎都係廣華生,聽佢分享學到好多野呀!
對執走佬袋好有幫助~

有位超級熱心的媽媽負責做今次聚會搞手
安排左一個好刺激的交換禮物環節
我好好彩抽到個「筍位」,基本上係揀禮物多過抽禮物
最後係人地手中搶左呢份好實用的禮物,keke =p


飯後仲左去影「時下年輕人先會捨得um荷包俾錢影的」街頭黑白照!
我同bubu每次行過都話要買部相機出黎擺檔...
唔駛交租,唔駛教人擺pose,唔駛做後期,收成廿蚊張即影即有
十個人影,十個人都想留底,咁就袋袋平安兩舊水! 幾好賺!

不過相聚一刻,咪就係需要呢d去留念囉 XD 
其實都影得好開心既,個檔主見我地成班大肚婆,仲offer俾我地打尖影先添!


除左交換禮物,街頭黑白照
搞手媽媽仲送左每人一份禮物,太好客!
又有另外一位做merchandiser的媽媽,拎左勁多公司貨辦俾我地
呢度只係其中一部分,件件美國牌子tag,件件都好靚!
多謝媽媽f =]


如果到時係產房都撞返佢地一齊就好啦~

19 comments:

  1. 原來你最後決定揀順產, 木木媽非常勇敢呀~~
    hope you have a smooth delivery and healthy 木木.
    Wish you ahead a happy new yr !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗯!未入產房我都唔識驚…住!哈哈!珊珊姐姐到時會唔會黎探木木呀?

      Delete
    2. 我到時都想來探你同木木啊。 木木媽會歡迎我的嗎? 哈哈

      Delete
    3. 我到時都想來探你同木木啊。 木木媽會歡迎我的嗎? 哈哈

      Delete
    4. 當然歡迎啦~自己黎或者約埋sasa圓圓黎又得 =] 木木都好想認識珊珊姐姐呀!

      Delete
  2. 我反而想知交換/抽禮物既刺激方法喎! 年年都係抽人名好悶呀!
    我鍾意你地張黑白相呀! 好經典呢~
    祝你順產順利! 加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 玩法係,十個人抽十個no.,1號可以係十份禮物裡面揀一份(包好晒既),即拆。2號可以揀搶左1號份禮物,或者係其餘九份揀一份,又係即拆。如果1號份禮物俾2號搶左,佢就係出面九份揀返一份,都係即拆。如此類推,一份禮物最多可以俾人搶三次。我果次抽到10號,所以檯面得返一份禮物,咁岩果份就係我送既,我梗唔會要返自己果份,所以直情望住九份已經拆晒的禮物任我搶,於是我就搶左最實用的尿片

      明唔明?

      Delete
    2. 咁即係no越後反而越著數喎! good!

      Delete
    3. 無錯!所以抽no時我已經好興奮同坐定粒六!

      Delete
  3. 選擇順產係明智架, pray for u~ 好痛好痛個陣, 你諗住好快見到木木就得架喇~ 加油!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗯!政府+順產都經過一輪努力先爭取到,我會努力加油唔好失禮!

      Delete
  4. 小木木快要出世了,好期待喲﹗一班媽媽影相真係好型﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好期待!希望木木乖乖地如期出世啦~

      Delete
  5. 木木媽果然係實際派...揀尿片!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢d情況梗係揀最實用的consumables,因為其他好多已經自己買左,又或者唔岩心水…

      Delete
  6. 木木媽好勇敢揀順產!不過你細細粒可能難啲生,希望你一切順利!我嗰時醫生suggest我開刀如果唔係會生好耐,因為bb頭大!希望木木生性呀!

    ReplyDelete
  7. 木木媽到時要加油啊~~~木木要乖乖, 好似大爺咁, 快啲出黎啊!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大爺果時有幾快呀?我仲要學大爺媽之後收身收得咁快,仲成個細路女咁~

      Delete