Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, November 14, 2013

[三十週] 還有四分之一

[WEEK30] the size of a cucumber =]


Her skin is getting smoother.
But her brain is getting wrinklier -- to make way for all that essential brain tissue.
She's now strong enough to grasp a finger!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

8-14 NOV 2013 • WEEK30 • weight︰100 lbs • tummy︰33"
本週讓座次數︰6 (20+女 / 40+女 x2 / 40+男 x2 / 50+男
累計讓座次數︰67 (MTR: 41 / 巴士: 20 / 電車: 6) 

胎動感覺︰我覺得肚肚裡面住左隻怪獸!


自己的體重歷史上,前所未有地超過100磅!
唔該晒你喎木木~ 麻煩你出世時足磅兼帶走多餘磅數...
唔知生完幾時會去返原本磅數呢?

btw,重左,但肚肚比之前細左,天呀點解架~~~


--------------------------------------------------------------------


[三十週],話咁快孕期就過左四分之三啦!
同時代表孕期只剩返十個星期
唔咁樣寫都唔察覺日子原來得返咁少…

我仲有好多野未準備好
eg. 未洗BB衫,未買呢樣果樣,未影孕照 etc
點算好?

我仲有好多目標未達成
eg. to-be-baked, to-be-cooked, to-be scrapbooked etc
點算好?

走佬袋,應該要開始執,完全未執



加油努力唔好懶懶行啦木木媽!


4 comments:

  1. 仲有10星期, 應該OK喎, 加油!

    ReplyDelete
  2. 木木媽, 我本身都係得85磅 (5尺高), 而家14w3, 都只係重左1.5kg, 我諗我應該同你差唔多了. (比較難衝破100lbs)


    魚仔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你身型同我好似喎!我14wk時都係岩岩開始升返,但後期加幅會比較快,依家完全唔需要擔心話唔夠重問題,而且醫生會monitor住的~

      Delete