Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, November 21, 2013

[三十一週] 煲薑醋、買腐竹

[WEEK31] the size of a pineapple =]

She's going through major brain and nerve development.
Eye development, too. Her irises now react to light!
All five of her senses are in working order.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

15-21 NOV 2013 • WEEK31 • weight︰102 lbs • tummy︰33.5"
本週讓座次數︰6 (20+女 / 30+女 / 40+女 x2 / 30+男 / 40+男
累計讓座次數︰73 (MTR: 45 / 巴士: 21 / 電車: 7) 

胎動感覺︰已經調頭向下的木木,有時會蹬到我橫隔膜/肺/胃…

點樣先係水腫呢? 我見媽媽會話用手指篤落小脾,唔係即刻回彈就係水腫
我無呢個情況,但最近覺得鞋有少少緊,有朝無名指戴唔到結婚戒指…

另外亦病左,只係傷風咳,但媽媽會話咳容易引致宮縮增加早產機會
唯有日日食奇異果飲康鈣C…

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

[三十週] 後要開始準備清胎毒,需唔需要清用咩清,有好多說法
一般都係西瓜、芝麻糊、綠豆沙、腐竹糖水、白蓮鬚等等

我有少少覺得皮膚好唔好係整定,加上我好驚食得太涼會早產
所以都唔諗住跟足,尤其係蓮鬚,本身係中藥都唔敢亂食
仲要好多第二胎媽媽話食完即生 / 食完宮頸開得慢

以上我最想食的係腐竹雞蛋糖水,亦係我好細個就識煮的中式糖水
就用呢個做主打 =]

但首先要買靚腐竹先~
以前買開深水埗樹記的腐竹,但每次見到條人龍都係掉頭走
呢個星期去開果頭做其他野,我係咁易提起話可以買埋腐竹
估唔到bubu竟然肯排隊(平時唔肯架),仲叫我去行下街先
佢自己一個傻更更排左45分鐘,我就好似放監咁去行汝洲街 (好耐無行啦)

懷孕中的女人,真係特別幸福架,哇卡卡 XD


排左咁耐,就梗係唔執輸買多d,剩係腐竹碎都買左三斤! ($30/斤)
其實應該買扁竹,不過我貪腐竹碎平又唔駛自己剪碎 =P
擺冰格,長煲長有 =]


另外,老爺奶奶亦著手煲薑醋
買左40斤悅和醬園的甜醋,20+斤薑
好在有相熟菜檔,會幫佢地刮薑皮,仲會曬埋留返俾我產後用 =]
老爺仲話呢個時候薑最靚,遲下再買就係老薑會起根喎~

悅和醬園
地址︰荃灣街市街33號地下
電話: 2492 3354
網址︰http://www.yuetwo.com.hk

甜醋 $238/十斤,分五斤/十斤裝
豬腳薑烹調方法



兩大煲,不過老爺話佢廚房無位
煲起之後要拎去我地屋企,由我地接力煲…

媽媽亦會煲薑醋 for 女家親友
不過我懶懶行的性格係100%遺傳自我媽媽的
佢幾時開始煲呢? (國語)不要問不要說…

18 comments:

  1. $238/斤,買左40斤??咪九千幾蚊??記得下味,因為我想比較下悅和同八珍邊個比較好呢,thx

    ReplyDelete
  2. $238/斤,買左40斤??咪九千幾蚊??記得下味,因為我想比較下悅和同八珍邊個比較好呢,thx

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry寫錯左,係238/10斤
      記得下味?<唔明~

      Delete
    2. 我想講,記得試下味,哈哈

      Delete
    3. 我想講,記得試下味,哈哈

      Delete
    4. ICIC~到時再話你知 =]

      Delete
  3. 31W就要煲? 我都唔記得小檬果時小檬婆婆幾時煲,第二個好明顯冇咁緊張喇。。哈
    深水埗樹記<==小檬婆婆都係買呢間,我地細個住深水埗/長沙灣,所以好容易去到,以前都唔使排隊,而家就多人買要排隊
    我第一都冇食白蓮鬚,都覺得中藥唔係咁好。淨係食吓芝麻糊,杏仁教,腐竹雞蛋糖水
    薑醋要都會自己煲,好叻呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 第二胎有經驗嘛,無咁緊張好應該,仲有一半心思俾左小檬喎~
      薑醋>唔識架,剩係知十日翻煲一次,之後點落豬腳蛋都唔知,同埋依家都係bubu負責,係都讚佢啦 =]

      Delete
  4. 我嫂子都就生,我阿媽幫手煲薑醋,不過係用八珍~ 又係廿斤薑醋~哈哈!Bb就快出世喇!加油呀木木媽

    ReplyDelete
    Replies
    1. e…小溫太唔係大家姐咩?仲有哥哥?
      黃家個個高手,煲薑醋一定好正!

      Delete
  5. 我都係淨敢食腐竹糖水 + 芝麻糊!!哩排嗰1月媽媽GROUP好多媽媽已經報喜了, 搞到我開始緊張ing....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係,本來唔識驚,依家都開始緊張啦…

      Delete
  6. 嘩,好多薑醋,有排吃!
    三十一週,好快啦,加油!
    我完全無清過胎毒,照平時咁食咋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢度預埋奶奶/老公/我派俾公司同事,所以實際我食/朋友食又唔係好多~
      清唔清同bb皮膚好唔好,真係無人知,不過食左就當盡左自己責任咁 =P

      Delete
  7. 我都係食緊西瓜同芝麻糊... 腐竹雞蛋糖水都可以wor,weekend 叫老公煲先!本來都想買白連須,不過呢個禮拜試過false alarm,都係穩陣D,唔好掂...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係時候食下西瓜同芝麻糊先得~

      Delete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete