Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, December 24, 2013

100磅的獎勵 - kate spade baby bag

話說我一直都好想買個具實用性的媽媽袋
潛台詞︰扮買木木相關用品,實則滿足個人購物意慾

又講真,唔多覺本地有標榜「媽媽袋」的袋賣
估計媽媽們都係自己搵個又大又輕身又多間隔的袋用?
我本來都係咁打算,次次行街都會留意有無袋岩
有次爭d係log-on買左個,最後都係覺得「爭少少」擺低左

後來由媽媽會得知kate spade有出baby bag
「咁岩」又遇著online surprise sale...
睇中呢個原價US349減至US129的baby bag =p


但係計埋運費之後比我預算貴左好多 (一路都係諗住買幾百蚊貨仔)
點算好 (手指互篤) ...
呢個時侯,老公幫我諗左一個藉口

「當係老公獎勵你達到100磅的禮物」

係! 你無聽錯!
因為懷孕初期,無增磅不特止仲回落到結婚前水平
bubu曾經一度擔心我會唔會重得返
連木木契媽都睇死我到最後分分鐘100磅都無

所以,100磅係我一個懷孕期間的小目標
(小目標,因為standard speaking 100磅都係唔夠...)

就係咁,[二十九週]達到100磅的時候
呢個baby bag就黎到我屋企啦 =]


so nice!


隨袋仲有一個同系換片墊 & 奶咀袋


而最重要的袋內間隔, 我影唔到好清楚
索性上網搵圖俾大家睇~
袋的左右都有索繩位可以打直擺奶樽
袋的前後都有大 / 小 / 橡筋 / 拉鏈位擺濕星野
袋底好闊身,實際比望落去可以擺多好多野


加分位係袋的左右各有一條有扣的帶
設計用黎扣住係bb車扶手上,穩陣又安全!


好滿意呢個baby bag呀 =]
唯一唔好係重左少少,但有bubu丫嘛 XD

18 comments:

  1. 我都藉口買左個Marc Jacobs做奶粉袋!

    ReplyDelete
  2. 呢個袋好正喎...第時唔做奶粉袋都可以照攞出街用呀! {可以做野餐袋} 哈哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎!我又無諗到,因為媽媽袋呢個需要好長遠,個爛左都未可以轉做用途 XD

      Delete
  3. Kate spade US site also ship to HK?

    ReplyDelete
    Replies
    1. not shipping to hk so i used freight forwarder to ship the bag from us to hk

      Delete
  4. 哈哈 .... 今日看到你呢篇 blog之時, 我發現我個 agnes b 媽媽袋爛左少少,等我又搵個原因去 look for a new one !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係時候啦~!聖誕節過左都仲有情人節!

      Delete
  5. 哈哈 .... 今日看到你呢篇 blog之時, 我發現我個 agnes b 媽媽袋爛左少少,等我又搵個原因去 look for a new one !

    ReplyDelete
  6. 哇..仲有蝴蝶結..岩哂木木媽..
    我近來都睇中左kate spade雙拉鏈袋...等緊free shipping:>

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁sasa你一定好快買到,kate spade成日都free shipping!

      Delete
    2. 但我等緊我想要既顏色on sale~~~~~
      依家on sale既顏色係green =.=

      Delete
  7. 想問問你點搵 freight forwarder呀? thxthx

    ReplyDelete
    Replies
    1. facebook有好多間公司有提供呢類service呀,通常都係usa xx,xx american咁,收費都大同小異~

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete