Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, January 14, 2014

孕照 • soloist photography

大肚照唔同婚紗照,我本來諗住影一輯留念就算
寧願留返木木出世再一齊影

點知木木爸肯同我去母校影,哥哥又發起影家庭照
連幾個2014年1月準媽媽都話要一齊影 =]

平平地參加左個團購,$298@/一小時,星期一至五
包全部softcopy唔包執相無相簿相架
我地四個人,每人一個鐘,即係總共可以影四個鐘!

價錢黎講ok的,因為唔駛煩俾被屈錢加相仲有晒softcopy
有部分攝影公司搞團購好衰,影大肚要加錢,多過兩個人又加錢

四個人四個鐘影左~230張相,第二日via dropbox俾返晒我地
背景係白布一幅
我地夾左三套衫,每套衫都有個人照,二人照,大合照 etc
其實四個人的大合照先係最想分享
不過其他準媽媽唔係BLOG友,唔方便呢~
唯有齋睇我的個人照,完全無執過
之前話我瘦的朋友可以收返句說話啦 =P




唔見樣,朋友們應該唔介意 =P
我成日覺得自己個肚好大架,不過一拍埋朋友度就唔駛旨意出聲
次次「格肚」我都輸幾吋架 XD



其中一位朋友好高大,我咁細粒,一高一矮相映成趣



最後大家換左套便服,肚肚即刻唔覺眼,而且亦已經影左三個幾鐘
大家都開始攰啦…



呢間攝影公司係one-man band,攝影師會指導一般姿勢動作
可能係喪做團購的關係,感覺佢係原本好有heart都變到無晒火果種
一路影一路講自己有幾咁辛苦,客係幾咁麻煩,團購又無錢賺 blah blah blah
仲好衰咁不停取笑我地其中一位突肚臍的準媽媽,搞到人地好尷尬
每次趁我地換衫都要出去「叉電」…

soloist photography
http://www.soloist.hk

14 comments:

  1. 其實佢D相影得OK, 但態度咁就.... 尤其是笑人, 有D討厭啊~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果咁簡單都影得核突,就真係我唔岩(樣太衰)哈哈!

      Delete
  2. 哈哈 ~ 唔怕la...影多輯當作紀念,偶爾諗返起都幾開心!^^

    ReplyDelete
  3. 一高一矮好得意
    係啦,點解要笑人...話時話,唔知點解今次我都有啲突肚臍喎。。。上次好似冇架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 人地話第一胎唔突,第二胎都唔會架喎…我呢個朋友第一胎突,so as 第二胎!

      Delete
  4. 生得未呀??好緊張呀~~~

    ReplyDelete
  5. 無執相都影得你好靚呀! 一齊拍好得意! 個 photographer 好唔 pro 喎, 咁笑人都得嘅... 佢心裡講乜背後講乜無人知, 但咁樣當住面取笑人超級唔要得 !

    ReplyDelete