Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 26, 2013

[二十三週] 帶木木出席生日會

[WEEK23] the size of a grapefruit =]


She's forming little nipples (yeah, really!)
Her face is fully formed now -- she just needs a little extra fat to fill it out.
She's listening to your voice and your heartbeat -- and even to loud sounds like cars honking and dogs barking.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

20-26 SEP 2013 • WEEK23 • weight︰94 lbs • tummy︰31"
本週讓座次數︰4 (20+女 / 40+女 / 40+男/ 30+男南亞裔人) 
累計讓座次數︰34 (MTR: 23 / 巴士: 9 / 電車: 2) 

胎動感覺︰baby kicks頻密左好多…

估唔到,木木未出世已經有BB邀請佢去生日會 =]
因為好多blogger好友上年都生左龍寶寶
仲要個個都係9、10月,轉下眼佢地就1歲啦

20 SEP 2013 波哥生日會
一歲仔,大個仔
肥波改口叫波哥,littleball turns into littleman!

波媽出名有心思,全個生日會的佈置由佢一手包辦,靚到可以開檔接生意!



所以我都不敢怠慢,花咗少少時間包靚份禮物先敢帶出去見人
呢份禮物融融媽同sasa姐姐都有份架~



波哥生日快樂!祝你快高長大之餘保持住肥肥白白,要好似細個時咁乖咁好湊呀 =]
雖然波哥同木木都未必知對方的存在,佢地大個之後我同波媽一定會講返俾佢地聽


細節位留返俾波媽BLOG, 我只能夠話,出席完生日會令我好大壓力  XD
搞一個bb生日會,要揾場地,訂fondant cake、cupcake、cake pop,整banner,準備bb玩的大人食的,仲有party favors! 

木木:希望我將來都有咁嘅心思時間為你籌備百日/一歲小派對啦,盡力啦吓 =p

p.s. 麻煩晒主人家同其他媽媽照顧我呢個孕婦,又要揾位我坐,又要夾埋野我食,如果我可以落場同埋babies玩就完美啦 =] 不過佢地一定唔會俾囉 ><

14 comments:

  1. 預計到第時木木媽媽你有排牤呀,,有滿月,百日,一歲生日活,,,

    ReplyDelete
  2. 坐落地同BB玩, 真係NO NO NO NO NO~啊木木媽....XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 知道知道,有咁多前輩在場我會乖會聽話 =]

      Delete
  3. 呢個生日會真係好堅呀!!! 樣樣都整得好靚, 好有心思呢~ 波哥好得意呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 波哥衣食住行都有波媽為佢張羅,自己搞的生日會都可以咁正,真係好幸福呀~

      Delete
  4. 好期待木木既來臨,你到時都有好多有經驗人士幫你架啦~ hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. 到時等我大叫救命等你地出手相救 XD

      Delete
  5. 上次同姪女籌備生日會,揾場地同蛋糕真係好忙,仲要準備遊戲,小朋友禮物,食物等等。。。。。。。將來有排你忙。不過會忙得好開心的

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都相信會忙得好開心的,希望到時忙湊木木之餘仲有咁既心思啦~

      Delete
  6. wow! 我都好想第時可以幫仔仔開個咁有heart的bday party!!

    ReplyDelete