Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, December 19, 2013

[三十五週] 清胎毒

[WEEK35] the size of a coconut =]


Now, her hearing is fully developed, and she responds best to high-pitched noises.
If it's a boy, his testes have probably fully descended.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

13-19 DEC 2013 • WEEK35 • weight︰107 lbs • tummy︰35"
本週讓座次數︰2 (20+女 / 50+女)
累計讓座次數︰85 (MTR: 50 / 巴士: 28 / 電車: 7)

胎動感覺︰木木唔知係唔係打側身呢?右邊活動頻繁 XD

木木肚內九個月大啦!
懷孕後期一般都會有「清胎毒」的說法
意思係多食涼性食物,中和返之前懷孕期積落的熱氣
咁BB出世就會皮膚靚啦~

清胎毒食物之選︰

白蓮鬚、綠豆沙、芝麻糊、椰青、西瓜、腐竹糖水 etc

但亦有說法話唔需要清 / 唔可以亂咁清

我都唔知點好,不過望住上面的食物,好多我都唔鍾意食…
而媽媽會好多第二胎媽媽仲話,白蓮鬚飲完即生 / 宮頸開得好慢
所以白蓮鬚我唔打算食 (偏偏老爺就買左話煲俾我飲,俾我狠狠拒絕左)

不過,好彩其中的腐竹糖水我好like!

之前已經係深水埗樹記大手入左三斤慢慢煲!
大概[三十四週]我就開始每星期煲一次

做法︰(求其到爆,唔寫好過寫)

大約3/4煲水,1/4煲腐竹,冰糖適量

腐竹略略沖水去肥膩,撕成細塊備用 (我買腐竹碎,連呢步都慳返)

水滾之後落腐竹,LC+樹記的效果=十分鐘就溶晒
想要少少咬口可以留返小部分腐竹後落
最後落冰糖,甜度自己調較

小林家習慣打蛋花食,或者可以事先烚定隻蛋,煲起擺返落去亦得



另外[三十六週]時亦整左豆腐花,豆漿性涼,我估豆腐花都OK?
哈哈!完全係亂黎 =P

做法︰
買支純豆漿 / 無糖豆漿,另外去藥材舖買兩蚊熟石膏粉都有排玩

豆漿一支(1L)
石膏粉1茶匙 / 粟粉1茶匙 / 凍滾水2湯匙

1. 石膏粉+粟粉+凍滾水攪勻備用
2. 煲滾豆漿, 以一尺高距離撞入(1) (撞之前粉水要再攪勻)
3. 煲面冚上乾布/廚紙, 再冚煲蓋, 靜止30分鐘去凝固
4. 片走表面泡沫, 加紅糖就食得





最後就係黑芝麻粉,唔知同清胎毒關唔關事
只係聽媽媽會話多食BB皮膚滑滑同多頭髮
木木係囡囡,我做人阿媽責無旁貸,哈哈

呢樽係朋友係台灣買即磨再帶返香港同我share
如果係香港買,馬玉山牌聽聞幾好,都係來自台灣


唔係空口食,有人會加落麥皮度
我通常會加一匙落去朝早杯暖奶變黑芝麻奶
等我買埋粘米粉,可以試下自製芝麻糊…

做到清胎毒完全不求人!

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我只係食左一次腐竹糖水和三幾個椰青,BB就出世,而且生得好快,皮膚也不錯,哈哈。所以我覺得未必有關。

      Delete
  2. 你碗豆花好正甘呀。。搞到我都想食

    ReplyDelete