Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, January 25, 2014

[三十六週] 走佬袋

[WEEK36] the size of a honeydew =]



She's getting closer and closer to being able to breathe on her own.
Her skin is getting smooth and soft and her gums are rigid.
Her liver and kidneys are in working order.
Circulation and immune systems are basically good to go, too.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

20-26 DEC 2013 • WEEK36 • weight︰107 lbs • tummy︰35.5"
本週讓座次數︰3 (30+女 / 50+女 x2)
累計讓座次數︰88 (MTR: 50 / 巴士: 31 / 電車: 7)

胎動感覺︰之前需要安靜時先會明顯感到胎動,依家木木係一日郁到黑,有時要同木木講數唔好郁住 XD

聽講座時話 [三十週] 都係時候執定走佬袋
我一直都大安旨意懶懶行
黎到 [三十六週],點懶都要執啦~



如無意外都係去廣華醫院生,政府生仔幾百蚊
母嬰用品當然唔會包埋,要自己帶齊

雖然醫院有派小冊子,講座亦有講要帶乜野
但亦有好多濕星野無提到 (唔帶咁多醫院阿姐咪開心囉XD)
好彩媽媽會、baby kingdom、blog都有好多分享
呢度睇下果度抄下大致有個list︰

住院用品
床墊 (搭車去醫院時用)
覆診便條、身分証、八達通、$100
電話、外置叉電
梳、束髮圈、潤唇膏、all purpose balm
牙膏、牙刷、溂口杯
洗面毛巾
外套、拖鞋、厚襪
頭髮乾洗粉
盒裝紙巾
即棄口罩

產後用品
產婦M巾三包* (黏貼裝x2 / 連扣裝x1)
網褲四條
沖洗瓶
保溫杯
炒米茶包
束腹帶*
哺乳胸圍*
即棄乳墊*

BB用品*
廚房紙一卷
濕紙巾一盒
0碼尿片一包
帽&手套

出院用品
媽媽出院衫、冷帽、頸巾
BB出院衣衫 (和尚袍、羊毛底衫、連身夾衣、帽、手套腳套、包被) 

*唔會帶足/唔會帶住,需要先叫家人補給
另外我會帶個小手袋,去洗手間時電話跟身
(最值錢應該係木木,但唔知可唔可以拉埋車車去 XD)

帶乜野其實都好睇月份睇自己需要
木木預產期係一月冬季,唔好係驚媽媽同BB會凍親
好係天氣乾燥,可以唔沖涼洗頭 (!)
唔好話我污糟唔衛生呀 ><
想像下到時一個人單獨同初生BB搏鬥,搞得掂餵奶已經係超晒額
反正親友黎都係探木木架啦,仲邊有人理我丫 XD

執好左,其實都唔會話因為咁而安心左
始終都未足月嘛,希望 [四十週] 先用得著啦 =]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

今個星期係聖誕佳節,上年都已經無再出去食聖誕大餐
今年更加唔駛講,不過有位孕婦好懶,遲遲都唔諗menu 
(其實有原因架,我諗到的,全部都唔食得,即時灰左…)
結果bubu擔起食材採購的工作不特止,仲做埋當晚大廚
諗返起自LC入主之後,都極少要bubu負責煮飯,辛苦你啦~

christmas eve dinner完全無睇頭,唔關bubu事,而係要遷就我呢位孕婦
磨茹湯 (原本想飲龍蝦湯)
芝士焗龍蝦 (我無份) / 香煎三文魚 (OMEGA3...)
medium tenderloin (嫩嫩的粉紅心) / well done rib eye (還好唔算太鞋口)
新鮮士多啤梨 (甜品bubu真係無能為力 =])

我真係好乖架啦,鵝肝係我的佳節must-have,為左木木,唔食!
so as 海鮮、魚生 etc…



呢幾晚木木爸會幫聖誕樹亮燈,然後我地會手拖手對住棵樹唱聖誕歌
叫木木一齊感受繽紛歡樂的聖誕節,係咪好傻呢?
出年木木就可以同我地一齊慶祝啦 =]



17 comments:

  1. 祝你生產順利,bb 健健康康!

    ReplyDelete
  2. XMAS 36WKS, 依+ 應該隨時生得啦喎...
    加油, 靚B 好快出世啦~!!

    ReplyDelete
  3. 個list 好有用呀!多謝木木媽=]

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好客氣,我都係睇人地的list加加減減

      Delete
  4. 八卦一問, BB用品既廚房紙有咩用?

    ReplyDelete
  5. 預祝你一齊順利 bb肥肥白白

    ReplyDelete
  6. 請問走佬袋中的用品邊度有買?

    ReplyDelete
    Replies
    1. EM...你想問全部?我大部分都係自己本來有/聽講座的禮物,如果要買孕婦產品,百貨公司/荷花一般都齊全呀

      Delete
  7. 見到你的回覆好開心,以為你不會回覆,我請知以下幾樣:
    頭髮乾洗粉
    產婦M巾三包* (黏貼裝x2 / 連扣裝x1)
    網褲四條
    沖洗瓶
    束腹帶*
    我-19周,想知道邊度有買,準備定^_^,平日返工都無時間周圍行,偶然睇到你的網頁,BLOG寫得好好,影相都好好,好鐘意~仲收藏添,就當孕期指南啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 頭髮乾洗粉
      我用lush
      產婦M巾三包* (黏貼裝x2 / 連扣裝x1)
      網褲四條
      沖洗瓶
      吉之島/荷花/護協可以一次過買晒
      束腹帶*
      視乎牌子而定,賣孕婦裝的地方都會有得買

      Delete
    2. 謝謝,我會先去睇睇。
      另外我見你整個孕期都美美的,請問你的孕婦裝都在邊度買?^_^|||我見出面滴孕婦裝又肉酸又貴,真唔值得買( >﹏< )

      Delete
    3. 我無買過孕裝呀,因為我平時都係著鬆鬆地的衫而我又唔係重左好多,平時果d都可以著返~

      Delete