Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, December 11, 2013

[三十四週五天] 產前檢查 • 私家 • 14

11 DEC 2013 • WEEK34 DAY5 • 孫錫鴻醫生  WEIGHT: 4 LB 7 OZ

自從上次等左三個幾鐘
真係有少少怕去見孫醫生,但又好想見木木,好矛盾
想約最早九點亦約唔到 (好多人都打同一個算盤)
最後約左1145唔上唔落的時間
但意外地只需要等四個就到我地,前後一個鐘左右走得!

今次一照,孫醫生唔講我都見到木木係裡面迫爆
對唔住呀木木,媽媽的肚肚係一個蝸居

曾經希望上次照到的大口大鼻3D相
係角度問題、係木木玩野、總之就係假象 XD
今次孫醫生好努力咁又俾我地睇到多一次木木的3D樣
結果係…同上次一模一樣 XD

除左已經調頭,孫醫生仲話木木已經落左少少盤
我問即係點,孫醫生就叫姑娘攞個分娩中的膠B俾佢
仲叫姑娘俾個盤骨佢,姑娘當場望住自己個盤骨,呆左…
原來孫醫生係想姑娘用兩隻手做個盤骨形狀俾佢示範
我同bubu見到都忍唔住笑 =P

睇埋parameters
木木的頭圍細左幾日,肚圍細左兩週,大腿骨符合週數
重約四磅七,percentile 7%...
孫醫生依然係話average,適中,好好
表面上我說服到自己
我咁細粒,木木細粒都好正常,木木大隻我都生唔出
但始終見到percentile跌到個位數
都有少少un住un住…

好彩老人家都無乜點問 (可能佢地唔知依家產檢可以知道咁多野)
反而我自己報告,佢地會安慰返我轉頭話咁樣仲好生
希望佢地見到木木真身之後唔好反口啦 XD

9 comments:

  1. 木木個樣真係唔洗擔心啊~ 想象下一個人浸住水咁多日...唔係, 係咁多個月, 俾你都口腫鼻腫啦~ 之後收左水又係一個小美人, don't worry~~ ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 收左水 = 輕左,又煩另一樣野,哈哈!做人阿媽咩都要煩一餐~

      Delete
  2. 肚裡面係口腫面腫, 我曾經都好擔心, 不過出世好快收水就有番晒輪廓喇~~
    BTW, 祝你順順利利~

    ReplyDelete
  3. 我相信木木會係靚B..放心啦!
    順順利利呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你,我都希望木木係一個靚女!

      Delete
  4. 唔好擔心!!一定係個美人黎架!!祝順順利利!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你,我都希望木木係一個靚女!

      Delete
  5. 孫醫生話OK,就唔駛太擔心。: ]

    ReplyDelete