Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, January 5, 2014

孕照 • no.10 vision art

1314年娘家都算多喜事發生
13年表哥結婚,哥哥畢業
14年哥哥結婚,我生木木,仲要係同一個月,同預產期只係差幾日
如果木木提早出世,我就出席唔到哥哥婚禮,how sad…

講返哥哥畢業,哥哥選擇左去影樓影,順便影埋家庭照
於是我同bubu又順便可以影幾張大肚照,一家便宜三家著,多謝哥哥 =]

講起畢業照,我果時都有去影樓影,係果種有好多唔同場景的影樓
呢邊有羅馬野,果邊有假書架咁…影完揀相就係惡夢的開始 ><
都唔係好多年前之嘛,點解果時我咁娘,哈哈哈哈


本來都無諗過點影 (話晒哥哥先係主角)
只係帶左我DIY的「週數牌」+親手縫的手鈴
點知bubu係現場搵到個圓碌碌的cushion,自己靜靜雞塞入恤衫
一擰轉身,我地見到笑到碌地!
於是造就左呢輯行搞笑路線的大肚照 XD

木木媽︰我大肚,你又學人大肚!




木木爸︰點止,我個肚仲要大過你果個好多!
木木媽︰我唔信,拎個肚黎鬥大!




木木爸︰哎喲~你撞親我個BB啦!
木木媽︰車~你個肚流既,都唔識打Cegg同踢踢!




木木爸︰俾你識穿左添…









多謝攝影師he-man幫我地捕捉左好多有趣的表情&動作
純白backdrop其實我好like,因為重要的係人,唔係背景

he-man同時係哥哥的wedding day photographer
如果我真係坐緊月,希望透過he-man的鏡頭,當親歷哥哥的婚禮

No.10 Vision Art
https://www.facebook.com/no.10va


26 comments:

  1. 好溫馨的大肚照呢! 你老公大肚 look 好可愛

    ReplyDelete
  2. 好生鬼既大肚照啊~~~~你同bubu都有搞笑既底子喎~~~kaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同大爺家比拍馬都追唔上,哈哈!

      Delete
  3. 好搞笑ge大肚照!!
    我同你一樣,仲係屋企等緊阿b出世,佢好似仲係好鍾意係個肚入面游游游!我老公就日日同阿b講,話好想見佢,問佢幾時出世!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你同「游」字形容咁bb都好錫你,我木木係撐到行,我個肚真係太細啦~

      Delete
  4. 呢輯"搭單"大肚照都好正呀! 你個親手縫的手鈴好靚靚呀!

    ReplyDelete
  5. 影得好靚呀!! 我鐘意D 顏色好soft好自然呀!~

    ReplyDelete
  6. 肚肚都好圓吖~加油呀!

    ReplyDelete
  7. 我的預產期也是和弟弟的婚期好近, 不過我打算開刀, 應該比打算順產的妳穩陣一點. 不過妳可以試試多和木木"講數", 叫她要夠期才出來啊!! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都已經日日同木木講數架啦~希望佢合作啦 =]

      Delete
  8. bubibu早呀!好溫馨,Like ~ 影得好靚!^^ 名副其實係索媽!:D

    ReplyDelete
  9. 你條裙好靚,還記得係邊買嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢條裙係COLLECT POINT買的,不過已經係早兩三年的,依家可能無了~

      Delete