Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, November 28, 2013

[三十二週] 胃酸倒流

[WEEK32] the size of a squash =]


She's getting ready for her descent -- she's likely in the head-down position now.
And she's probably feeling a even more cramped.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

22-28 NOV 2013 • WEEK32 • weight︰102 lbs • tummy︰33.5"
本週讓座次數︰3 (40+男 / 50+男 x2
累計讓座次數︰76 (MTR: 45 / 巴士: 24 / 電車: 7) 

胎動感覺︰木木撐到我肋骨碎裂咁滯...

懷孕後期+天氣漸涼

我感覺到自己的活動能力愈來愈低
亦明顯感覺到肚肚係一個「負重」
話晒木木都已經有三磅幾四磅

而且今個星期開始有少少胃酸倒流
之前懷孕初期最多只係覺得頂住頂住要少食多餐
依家係會時不時有啖「酸maymay」湧上喉嚨
唔忍住就會嘔出黎果種

bubu又話我圓碌碌成個波咁
之前成日話「後面睇你真係一d都唔似大肚」已經好耐無聽過
我無唔開心or嬲bubu,因為我確實係重左十幾磅
而且比起好多孕婦我已經叫做keep得好好

可能只係因為返工放工好易見攰,無晒心機... 

10 comments:

  1. 10幾磅真係小兒科, 我已經增過25磅了... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 相對可能你的bb又大隻d呢?木木好細粒咋~

      Delete
  2. 其實你真係唔算好圓碌碌, 大肚婆你算SLIM同輕盈~~ =)

    ReplyDelete
  3. 我都係1月媽媽呀
    好羡慕你狂比人讓座呀
    我今胎計晒所有交通工具只係被讓過4次咋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔明點解,given that我仲要肚唔大又細粒大地好難睇到我有左…

      Delete
  4. keep得好好呀木木媽, 孕婦增磅好正常, 加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗯!我估我end up都係重廿磅內,希望生完木木少一半!哈哈~

      Delete
  5. 我今日再去產檢,仲輕左!
    到宜家39weeks 都係重左10幾磅!
    希望之後可以快d修身!
    我呢排胃酸倒流都好勁!夜晚訓唔倒!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10幾磅基本上唔駛修身啦,生完bb都無左大半~ =]

      Delete