Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, December 5, 2013

[三十三週] 洗衣部開工大吉

[WEEK33] the size of a durian =]


She's keeping her eyes open while awake.She's also starting to coordinate breathing with sucking and swallowing.
Her bones are hardening.
And she going through (more) major brain development -- that's one smart baby!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

29 NOV - 5 DEC 2013 • WEEK33 • weight︰103 lbs • tummy︰34"
本週讓座次數︰5 (20+女 / 20+男 / 30+女 / 30+男 / 50+男
累計讓座次數︰81 (MTR: 49 / 巴士: 25 / 電車: 7) 

胎動感覺︰木木撐到我肋骨碎裂咁滯...

幫木木添置的用品已經七七八八

因為木木房有大型傢俬未搞掂,所以都仲係一間雜物房咁...
不過有件事真係唔拖得,就係要pre-wash木木的衣服!
新買俾木木的一定要洗,因為新衫可能殘留左製造過程中用到的化學品
而二手衫*雖然已經洗過N次,基於衛生考慮都要洗洗先著

*係呢度多謝各位送出「幸福二手衫」的姐姐 & 佢地的媽媽!
BB大得太快,衫仔著無幾多次就唔岩著,加上可以沾沾福氣
我好welcome二手衫架~!
依家木木的 newborn clothes stock,大約八成係二手衫,兩成係新衫 =]

其實媽媽會好多人十一月已經開始洗衫
因為bubu先係小林家洗衣部主管,都唔係我一個人話洗就洗
十一月尾買埋BB洗衣液同BB衣架
十二月一日洗木木衣服大行動開始!

除左洗衣液同衣架
我仲特登買左清潔洗衣機用的丸丸 (幫襯返自己家族生意 XD)
洗木木衫之前用丸丸行一轉空機先開始洗



唔好睇d衫細細件,一次晾二三十件都唔野少
前後洗左六轉,主要洗初生的和尚袍, 連身夾衣, 包被, 手套腳套
bubu仲好心機到每行都要用同一款夾夾…
但床上用品就仲未洗
預十二月底/一月頭再洗多次~



望住咁細件的初生蛤蟆衣,覺得好可愛呀~!

13 comments:

  1. 我見D香港媽媽唔用乾衣機乾衫,點解嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搭咀: 我嘅原因就因為地方淺窄,冇地方再放多個乾衣機

      Delete
    2. 以上blog友的答案已經代表左99% XD

      Delete
    3. 哈哈,乜唔係洗衣機有埋乾衣功能架?多謝檬媽解答我多年來嘅疑問,嘻嘻

      Delete
    4. 有,不過貴好多又好鬼嘈架~尤其bb衫,d老人家實係話晒下好,唔會信乾衣機

      Delete
  2. Replies
    1. 基本上全粉紅咁滯,木木應該會剩係識得一隻顏色…

      Delete
  3. bubibu靚媽,最近好嗎?新年快樂 ~
    新一年新開始,祝你們一家幸福滿滿喔!\^o^/

    ReplyDelete
    Replies
    1. 等緊生木木~我都祝小高的廚房愈來愈多玩具,家人身體健康快樂~!

      Delete
  4. 我估你農曆新年都唔得閒blog架喇,提早同你拜個早年先!祝你一切順利!一家大細平安快樂!身體健康!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈!怕且都係,到時update住Facebook先~我都祝你同老公恩愛甜蜜,日日有食神!

      Delete
  5. 木木媽,提提你衣架唔好買太多,其實買衫時好多都有衣架連埋,好似H & M ,mothercare .....呢d買衫時衣架比埋,我都冇買衣架比晴!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我好多衫都係朋友俾,自己買的通常都係網購多,所以係零衣架呢~

      Delete