Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, December 12, 2013

[三十四週] 木木被撞

[WEEK34] the size of a butternut squash =]


She's recognizing and reacting to simple songs, if you're singing them. 
(If you're not, start! She may find them soothing after birth.)
She's also urinating about a pint a day.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

6-12 DEC 2013 • WEEK34 • weight︰104 lbs • tummy︰34.5"
本週讓座次數︰2 (40+女 x2)
累計讓座次數︰83 (MTR: 49 / 巴士: 27 / 電車: 7)

我其實都係一個幾唔顧自己粗身大細的孕婦
有左之後都仲係成日一路行一路玩電話 (咁樣寫實俾人炳上天花板…)
放工步行路線會途徑好旺好旺的超窄行人路
但又好好彩so far都無俾人撞過 (可能只係因為肚細)

[三十四週] 的肚肚終於俾人撞到應一應!
其實依家肚籮咁大我無再邊行邊玩,已經好專心咁行路
有日放工我想食雞蛋仔,就行入果條好窄的行人路
(平時係會行隔離的行車路,都唔安全得去邊)
點知有個阿嬸忽然係人群中正面咁衝埋黎
而左右都係人,無得避的情況下就俾佢撞親木木

撞果下黎得太突然,撞完我擰轉頭望下邊個撞我
阿嬸完全係不顧而去

回過神我就開始覺得個肚好痛好痛
痛到我烏底身㩒住個肚狂喊…
路過的人開始發現,我感覺到好多人望住我
但過左一陣先有人埋黎問我有無事

其中有對夫婦不停問我有無事有無事有無事
駛唔駛叫白車叫白車叫白車
我根本就function唔到,只係好驚同好痛
唔知點答佢地好,唯有係咁擰頭…
但個男人「唔肯放過我」XD 我就話我想坐低
於是佢去問舖頭借櫈搬出黎俾我坐
後來驚行人路人多,最後又搬返我入舖頭坐
仲買埋水俾我飲,我話俾返錢佢又唔收
臨走前再問左N次有無事駛唔駛叫白車

其實諗返都幾好笑,呢種情況照計係個女人會比較主動同細心
但呢對夫婦係個老公好熱心,仲同我講話
「呢個係我老婆,佢扶你起身行,你唔駛驚…」
「我同老婆都有一囝一囡,唔駛驚,無事既…」

舖頭係三幾個中年男人/後生仔看舖
佢地唔介意我坐係度阻住做生意
我想起身走佢地都唔俾,要我坐多陣先準走

衷心多謝果對夫婦,舖頭,同其他路過有關心過的路人

其實坐坐下都知道自己已經無乜事
可能只係嚇親,木木有胎水保護應該無事
喊完就自己慢慢行返屋企,即刻訓上床bed rest
再打電話俾開緊會的bubu,嚇到佢即刻飛車返屋企睇我
一見到bubu,我又喊過,哈哈

後來感覺到木木有郁就安心返啦
本來諗住過兩日產檢時同醫生講聲,都唔記得左 =P

呢件事我都有賺架,因為bubu自此日日都出車站接我
做我同木木的人肉bumper =]

----------------------------------------------------------------------

有日睇媽媽會fb,有媽媽話隻腳腫到唔見左腳眼
於是我又望下自己粒腳眼,仲係度…腳掌好似漲卜卜左
叫bubu一齊研究,大家一致裁定…我都水腫啦!
不過只係好輕微,嚴重水腫的話,手指篤落去皮膚唔會即刻彈返上黎架~



媽媽會話,三消三腫就生得喎,唔知係唔係真呢?
我第二朝已經消左腫lu,唔次仲有無下次呢?

如果腫得好勁的話,媽媽會教話可以煲紅豆水消腫

做法︰
煲滾1L水,扔大約50粒紅豆落去,即刻冚蓋熄火
焗半個鐘就飲得,紅豆可以拎黎再整紅豆沙 =]

15 comments:

  1. 好危險呀!你小心D呀!
    原來HK人都好有同情心,真係好好人呀!

    ReplyDelete
  2. Be careful. Glad that everything is fine

    ReplyDelete
  3. 嘩, 好得人驚, 好彩無事!!

    ReplyDelete
  4. 好彩冇事呀! btw 點解之後冇即刻睇醫生?

    ReplyDelete
  5. 你真係你小心啲呀。。尤其你都係細細粒!
    而家行通常搵隻手喺個肚前面擋住,以防有人唔覺意撞埋嚟,你都要喇!!
    其實有啲香港人都好好人嘅

    ReplyDelete
  6. 感謝主, 最後都大小平安 !

    ReplyDelete
  7. 木木媽你真要小心呀!香港仲有好多好心人呢^^

    ReplyDelete
  8. 嚇c人啦,好彩香港地仲有啲熱心人事扶一扶你去抖抖,木木媽你要小心啲呀!

    ReplyDelete
  9. 好彩冇事咋~~事事小心啊~~TAKE CARE~~

    ReplyDelete
  10. 好在無事,妳真係要小心d 呀!!
    take good care

    ReplyDelete
  11. 我是3腫3消後就生。take care媽媽^^

    ReplyDelete
  12. 好彩大小無事,真係一額汗
    以後出入小心,第日生左都要小心呀
    依家d人亂黎,橫衝直撞,留神留神

    ReplyDelete
  13. 有驚無險,要小心D,好多人行路唔睇人,亂來的。

    ReplyDelete
  14. 好在大小平安,不過睇到小高好驚心,你真要小心!take care ~

    ReplyDelete
  15. 嚇x我,好彩無事!!最緊要平平安安!!

    ReplyDelete