Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, January 30, 2014

[三十七週] 足月,不過…

[WEEK37] the size of a winter melon =]



She's practicing some skills: inhaling, exhaling, sucking, gripping and blinking.
She's getting her first sticky poop (called meconium) ready for his first diaper.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

27 DEC 2013 - 2 JAN 2014 • WEEK37 • weight︰105 lbs • tummy︰36"
本週讓座次數︰0
累計讓座次數︰88 (MTR: 50 / 巴士: 31 / 電車: 7)

讓座記錄應該結束啦,因為返埋27號就開始放假,專心養胎唔多出街

估唔到我肚細細,都可以有88次被讓座記錄! 
如果計埋有時兩三個人同時讓座,可能超過100次添 =P
感謝由[十一週]開始讓座的好人,當中男女老幼都有
無心思再做統計啦,不過印象中,後生仔女真係比較少
多數都係三四十歲的男女,亦試過有鬼佬同賓賓!
但唔能夠以偏概全,我會搭車的時間,都係上班族多
不過…廿零歲的OL又真係好少讓座…99%都係照緊鏡或者fb緊…

[三十七週],足月啦!
suppose呢個時候應該已經準備就緒,隨時入院生得都無問題
但唔知點解,我成日形住木木無咁快出世
而且我想木木可以做大B,仲想去埋哥哥婚禮 (預產期前三日)
所以一路都係「教育」木木係預產期正日出世 XD

[三十七週] (27DEC)
返工

[三十七週一天] (28DEC)
time square試新戲院睇<FROZEN> (木木今次有進步!)
係銅鑼灣行左成個晏晝

[三十七週兩天] (29DEC)
在家休息

都係平常心,諗住過多幾日到2014年就開始洗第二次BB衫
同認認真真執清間房

[三十七週三天] (30DEC)
私家醫生產檢,醫生檢查完宮頸之後話呢三幾日會生得
好突然,好shock…
當晚返到屋企,兩個人相擁而哭 (!)
其實喊咩呢? 感動就黎見到木木? 定傷心二人世界即將結束?
夜晚有一大片分秘見啡,但醫生交帶過檢查完有紅啡屬正常就無理
而bubu就立即去洗第二次BB衫
好驚木木2013年出世變超細B,仲要磅數唔多夠,失眠…

[三十七週四天] (31DEC)
原本呢日係放產假前的last working day
但因為太擔心隨時作動 (公司仲要無電梯,要行48級樓梯) 而唔敢返工
要係屋企交帶工作&請同事幫我執野
呢日早上依然有流少少啡,bubu又返左工
基本上我全日都唔係好敢行,唔係訓就係坐
係咁望住個鐘倒數,係咁同木木講「撐住呀木木! 仲有X個鐘咋!」
夜晚依然有按小林家傳統打邊爐,不過我真係無晒胃口呢。
直到放完煙花,我先鬆一口氣咋!
結果當晚好好訓,哈哈~

[三十七週五天] (1JAN)
bubu趁假期揸車去拎木木的用品,所以叫左媽媽黎陪我
有家人陪住的感覺好安心,起碼唔會咁得閒自己諗野
兩個人係咁扔野,拆晒之前收到的贈品包裝,騰出空間
等到木木的MUJI櫃桶返到,我就好努力摺晒衫分好類擺入去
(因為bubu剩係識洗衫),同埋執定木木套出院衫
今日依然有流少少啡,夜晚因為恥骨好痛而失眠,唔通生得?

[三十七週六天] (2JAN)
雖然痛左成晚,但第二朝起身又無乜事,仲感覺良好
但我都無周圍去,乖乖留係屋企 (追左好多BLOG!)
等到bubu放工返黎,就落街幫木木再買埋未買的物資

如是者坐左一星期過山車
木木未有跡象要出世,木木媽就嚇足一星期! 
木木,你好乖呀,有聽話住多幾日…不如再住下先啦?
媽媽會努力食多d野等你肥多少少先出世,乖~

2 comments:

  1. 木木會唔會o係新年期間出世趕逗利是呢?hehe...
    水太太祝你新春快樂﹗馬到功成﹗龍馬精神﹗一家平安﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 水太太,你快d like我的Facebook page,因為你唔知道…我已經生左啦!係page果邊公佈左 =]

      Delete