Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, February 3, 2014

[三十八週] 宅女一週

[WEEK38] the size of a pumpkin =]



She may have about an inch or so of hair already.
She's slowly shedding that white goo on her skin (called vernix caseosa) but you might see some of it at birth.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

3 - 9 JAN 2014 • WEEK38 • weight︰106 lbs • tummy︰35.5"

帶住醫生的警告,一日一日的等待
等等下,竟然又俾我可以等到[三十八週]!
因為醫生話,如果唔想咁快生就唔好行咁多 (如R頭請睇[三十七週])
所以呢一個星期我都係做宅女

曾經,做宅女係我夢想
果時結完婚宅左幾個月不知幾HAPPY
但今次宅得好唔過癮!

身體上其實無乜唔舒服,好想執屋扔野
但所有擒高擒低勞動工作又唔做得
大把機會喪食零食,又覺得忍左咁耐無理由依家一朝喪
BLOG,我已經喪寫,但都唔可以足坐八個鐘
係咪宅得好唔過癮丫?

而且日日都食得好健康
後來真係頂唔住,週末趁bubu放假,求佢帶我去街
「生」的蔬菜我九個月黎無掂過,呢度食晒無叫refill已經好俾面 XD



去產檢又係R出街食的好機會 XD
薯條我就不嬲都戒唔到,但鏡頭後果杯rocky road milkshake
我好似毒癮起咁狂啜!


小林家嗜甜,有左之後都整少左甜品 (因為每次都一大堆工具)
但其實心裡面有個wish list,好多甜品都好想試整
如果依家唔整,起碼等木木大個少少先有心整
或者到時只會有心機整BB版甜品俾木木 (bubu睇到呢度一定好傷心)

所以,爆發小宇宙
之前聖誕整左日式彩繪蒸蛋糕
不過用錯模具,搞到佢地發過豬頭 =P


前排突然癮起好想食檸檬撻,癮起到要bubu行幾間starbucks買到為止!
starbucks $18細細個實在唔夠我止癮,唯有自己整!
不過我自知體力應付唔到整撻皮,所以買左現成撻底+自煮lemon curd
成品超級無敵好食 (因為真係勁鐘意食),只係焗餅時失手表面裂左 ><


買左卷蛋模,整小山卷
卷得起真係好有成功感!


仲可以做咩消磨時間呢?

13 comments:

  1. 你坐緊月都仲有時間BLOG番之前的POST,好勁呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時差唔多夠鐘餵奶,訓又唔係唔訓又唔係咪寫下blog…

      Delete
  2. 蒸蛋糕好cute呀~ 請問可唔可以share下食譜呀? :)

    ReplyDelete
  3. 原來唔好行真係可以令到木木住多咁耐, 勁呀!

    ReplyDelete
  4. happy new year !! 快啲blog下木木啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗要等木木戒夜奶精神好d先得啦~

      Delete
  5. 我放產假時會自己book枱去食午餐, 又會諗定每日做D咩, 例如每日買一樣BB用品 (攤長黎買, 唔好一次買晒), 得閒又會洗餐椅套, 打掃下咁, 跟住發現自己都幾鍾意咁既生活, haha~

    不過你想 bb 長大少少先出世的話, 行太多又驚佢真係好快出世, 好難諗做咩好喎~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,所以咪只可以做宅女囉~~~

      Delete
  6. 唔係呀,蒸蛋糕好可愛!^^
    bubibu, 小高祝你事事如意、身體健康、步步高陞!恭喜發財 ~

    ReplyDelete
  7. 木木媽你好,

    首先祝你新年快樂, 馬上得意! : )

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete