Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, February 1, 2014

[三十八週五天] 產前檢查 • 私家 • 18

8 JAN 2014 • WEEK38 DAY5 • 孫錫鴻醫生  WEIGHT: 5 LB 13 OZ

結果,上次並唔係最後一次產檢
亦無如孫醫生所講,「三幾日內生得」
於是,孫醫生今次係改口話「隨時生得」XD

早兩日有考慮過不如慳錢唔再去孫醫生度產檢
反正好似一切已成定局咁滯
不過前一晚我又好懷疑自己係唔係穿水
(因為穿水都有情況係續少續少滲出)
加上我地又想知道木木有無長胎重返少少
所以,都係去啦…

見到孫醫生,大家咪就係你眼望我眼互笑 =]

意外地有個好消息︰木木已經面向我背
雖然因為咁而無得睇4D3D
但反而好開心呀,因為呢個係最適合分娩的方向
希望木木唔好再轉啦~

木木比起上次,重多左…2安士咁大把 T.T
依家有5磅13安士,離6磅仲有3安士距離,繼續加油!

至於穿水,孫醫生幫我做左檢查
就係將一支長棉花棒模樣的tester放入去
拎返出黎睇無變色代表無穿水
放心晒~

孫醫生問左我好幾次要唔要佢幫手,令木木今明兩日內出世
其實我比較想順其自然,反正我身體無乜唔舒服
由木木自己揀佢的出生日期啦 =]

上次以為係最後一次,影左合照
今次又update影多次 XD

好彩個肚都叫白白滑滑 =]



8 comments:

  1. 哎呀... 仲未出黎呀??! 好緊張呢﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 水太太,你快d like我的Facebook page啦,因為你唔知道…我已經生左啦!係page果邊公佈左 =]

      Delete
  2. 孫醫生真係好可愛,鍾意係最後一次產檢影相,我那時也是,很攪笑。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係~產後檢查我抱埋木木去再影過 XD

      Delete
  3. 馬年第一個B係仁安出世, TBB訪問對父母, 我見到疑似孫醫生既人士搭咀兼上鏡... XXDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔駛疑似,就係佢,1/1同初一都係佢拉頭馬~

      Delete
  4. 係啦, 佢好勁, 2次都係佢拉頭馬, 我睇佢都覺得自己好威! haha~~~~~

    魚仔

    ReplyDelete