Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, February 5, 2014

[三十九週零天] 產前檢查• 政府 • 19

10 JAN 2014 • WEEK39 DAY0 • 廣華醫院 

政府產檢終於變左一個星期覆診一次
可能因為開始覆得頻密,我今次完全唔記得帶小便樣本
同血壓站嬸嬸講,以為會俾人炳,又無喎 =P

今次見五號房男醫生,但檢查反而由一個理工護理系的實習學生去做
個男醫生全程都無行埋床睇過我
雖則我真係無乜特別需要,但駛唔駛求其成咁呀?
最抵死係我問佢木木落左盤未 (睇私家知道已經好落)
佢竟然答「慢慢落緊架啦,到生既時候就會落晒」
好野! 眼尾都無望過我一眼都知,一定係有透視眼 XD

好彩有媽媽陪我,今次又等左兩個鐘…
希望唔會有第二十次產檢!

6 comments:

  1. 政府態度係差D架喇... 希望你黎緊順利生產﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 差都唔緊要,hea就好過份,人命黎架嘛~

      Delete
  2. 我都唔明點解政府嘅檢查可以咁流?真係冇人覺得需要改善?定係我們太仁慈唔去要求,唔去投訴就可以係咁??
    木木媽,加油呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉,醫療服務,可大可小架嘛,資源緊拙我明,但已經隔咁耐先一次都咁唔認真…

      Delete
  3. 個學生真係好HEA, 答左等於無答! 不過我相信以佢既經驗同零儀器既情況下, 佢都只能咁答你, 因為佢根本就唔知!... -_-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係個學生呀,係個醫生!佢睇都無睇過就答我!

      Delete