Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, February 9, 2014

[三十九週六天] 產前檢查 • 私家 • 20

16 JAN 2014 • WEEK39 DAY6 • 孫錫鴻醫生  WEIGHT: 6 LB 2 OZ

哈哈~除左笑,真係唔知講咩好 =P
已經係[三十九週六天],萬事俱備,只欠木木!

基本上去得搵孫醫生,就預左係做手腳
雖然我好想順其自然,由木木自己揀出生日期
但現實的確有好多顧慮︰
1\ 正式產假已經開始左幾日,再唔出世,陪木木的時間就愈少
2\ 之前驚木木唔夠重,再住落去,又驚木木重得滯生唔出
3\ 我超級無敵極度唔想木木係18JAN出世

我仲同孫醫生講,可唔可以做到踏正預產期17JAN出世 XD

其實所謂做手腳,好多時係產房都有醫生姑娘幫產婦做
即係伸隻手入宮頸,人手撐開,令產程加快
孫醫生除左咁做,仲即場教我到時push要點樣運力
練習左好多次,make sure我控制自如先放過我

聽人講過好多次,感覺係「急屎急到忍唔到要即刻痾」
咁係咪真係用痾屎果道力呢?
係孫醫生度,事情當然無咁粗俗 =]
佢教我係肚底用力,將屁股順勢向天花板推
而肚面用力係唔岩既~
當時我係孫醫生度真係分得出有唔同,孫醫生仲讚我一教就明 =]

之後孫醫生要求我駁胎心機半個鐘
監察木木的心跳&宮縮情況
最後係診所玩左三個鐘先走得~

孫醫生仲牙斬斬話我今晚八、九點會開始陣痛
希望捱到17號凌晨先生,lets see!

btw,木木真係好聽話,今日產檢突破6磅! 
有6磅2安士,終於達標,生得啦生得啦!

6 comments:

  1. 係肚底用力,將屁股順勢向天花板推
    而肚面用力係唔岩既~ <-- 我生過都唔知度力係點樣用, 同埋係咩力... 睇完你寫都係唔太明... XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係肚底用力,將屁股順勢向天花板推
      而肚面用力係唔岩既~ ==> 哇。。好難明喎。。點解你會明架?我都係生完都唔明喎。。。

      Delete
    2. 咁係我文字表達能力差者~哈哈!

      Delete
  2. 我到找左孫錫鴻醫生接生, 祝你們母女平安!!!

    ReplyDelete
  3. 不好意思,想借少少位補充有關於「做手腳」(Cervical Sweeping/ Membrane Sweeping) 的詳情。
    Membrane sweeping involves the examining finger passing through the cervix to rotate against the wall of the uterus, to separate the chorionic membrane from the decidua. This procedure stimulates the release of prostagralandins and hence stimulates labour. Sweeping increases the probability of the onset of labour within 48 hours and of delivery within a week (Gibbon, 2012).
    所以,大家唔好以為孫醫生「做手腳」係整鬆你宮頸。我係行外人,以上資料只係我睇 Journal/上網/問助產士得返黎,大家又可以自己了解多少少。

    ReplyDelete