Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, February 28, 2014

孕照 • irene chui photography

始終都係想寫生木木記之前寫晒孕期的事情呢。

之前分享左三輯孕照,其實都係無心插柳下影的
第一次懷孕,尤其唔知仲會唔會生多個
加上個肚雖然細但陀得幾靚,一條紋都無
梗係要影相留念!

搵左irene chui,一黎之前俾irene影過有信心
二黎我想影nude,女攝影師可以令我拋開心理障礙 XD

影相當日已經係 [三十五週],因為我懶好遲先約期
不過如果遲影有遲影好,個肚可以儘量大丫嘛~

為左呢輯相,整左少少道具
唔講咁多,睇相啦 =]





木木爸︰木木,我要咬你~
木木︰好呀,i don't mind,媽媽,唔該~


木木爸︰(大叫) 木~木~!
木木︰老豆,你好嘈呀,咪阻住我訓覺…


呢張相係我的fav.,好小林家~
裡面有木木的超聲波照,我手縫的手鈴同口水肩,見證木木肚內長大的週數牌
細心睇下,我地套outfit襯返木木兩套衫仔架 =]





(嘻嘻,木木爸一直都嚇我會突肚臍,好彩到最後依然力保不突!)


而呢條晚裝裙就係之前講過的一裙兩著啦
因為高腰設計唔托住唔係好見到肚
但係irene鏡頭下,點都會影得靚


少少透視,woo


大住肚影相,初初覺得好OK無問題,仲俾irene讚我叻
不過影完果下先知原來真係好攰…
影左呢輯相,我就唔怕木木早出世啦 =P

至於nude,當然係留為己念 =]

23 comments:

  1. 好正呀~ 點解大肚都咁靚架`
    係咪真係陀囡靚D呢~

    ReplyDelete
  2. So pretty!!! Very natural and you look great =)

    ReplyDelete
  3. 很多不同的style, 拍得好好看~~~

    ReplyDelete
  4. 好靚呀木木媽! 著白色tube果d好少女feel呀!

    ReplyDelete
  5. 我要咬你果張好好笑,好生動!其實張張都影得好靚,尤其係靚媽媽果d!^o^

    ReplyDelete
  6. hihi木木媽!我都有興趣揾irene影正常maternity 加nude 呀!我想知要幾錢左右呀? 有咗bb之後真係唔捨得洗錢喺bb以外嘅嘢,不過又心思思喎......
    cheers,
    Yavis

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2014年加左價,我唔清楚新價錢,我估ard 3800-4000左右啦。

      Delete
    2. thanks!!! 我依家19 weeks, 仲有時間諗諗先...... hehe

      Delete
  7. HIHI, D相影得好靚呀!
    想問下件波點睡衣好靚, 請問邊到有得買呀?係咪連埋條褲+襪一套架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 以前買落架啦,已經唔記得咩牌子同價錢,三件裝的~

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. 我想問你d小道具點整架?好靚呀~

    ReplyDelete
  10. 木木媽你好,
    我都搵左irene影孕照, 請問你係唔係join返irene的化妝啊?
    p.s. 木木好可愛!! 我都係佗囡, 希望有你個囡囡咁得意啦~kee

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係,我自己另外搵化妝師的。不過IRENE夾開的MUA我都用過,GOOD架!

      Delete