Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, February 6, 2014

[三十九週] 心願大達成!

[WEEK39] the size of a watermelon =]



She's probably able to flex her limbs now.
Her brain is still rapidly developing -- she's getting smarter by the week!
Her nails may extend past her fingertips.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

10-16 JAN 2014 • WEEK39 • weight︰106 lbs • tummy︰35.5"

既然[三十八週]都捱得過,[三十九週]我至在必得!

早幾篇提過,哥哥會喺木木預產期前三日結婚
家中辦喜事,仲要係至親,當然好想出席到
但陀落先知,唔係你話幾時生就幾時生
加上[三十七週]時俾醫生嚇一嚇,我已經打定輸數要搵人facetime現場直播

但我都有日日同木木講數,加上婆婆每次見面又同木木講
我kind of相信肚裡面的木木真係聽得明
最後,我真係可以精神奕奕咁陀住木木出席婚禮!

估唔到真係可以見證哥哥的婚禮!
嫂嫂好靚,兩小口好登對~
哥哥下午係婚姻註冊處行禮,我仲自己搭巴士去文化中心會合大家 =P
當日氣溫12度,好彩件羽絨都著得落,係啪唔埋鈕之嘛…



本來諗住返屋企小休,見狀態OK,索性跟車去埋晚宴場地
話晒都係主人家,要著得似樣少少,呢件事我煩左好耐
買又好租又好,孕婦身型好難預計,如果最後去唔到,仲浪費埋錢

後來機緣巧合下,我用三十幾蚊收購左一條二手簡單晚裝
條裙係孕婦朋友淘黎影大肚相的,我請媽媽幫我改衫
先著黎影maternity,如果未生就著埋去飲
起碼都完成佢一半使命嘛 =]

仲要係我最愛的pale pink =]

(大肚婆的手臂,坦然面對! 哈哈)



[三十九週] 的肚係場內走來走去,個個都驚左我,退避三舍
連照顧新娘的小姐,每逢我上台影相都要照顧埋我
真係麻煩晒大家 =P

婚禮日係[三十九週四天],之後木木anytime可以出世啦!

祝哥哥同嫂嫂百年好合,永結同心,相親相愛,幸福滿溢 =]

8 comments:

  1. 3O幾蚊好正條裙好期待木木記得第一時間報喜祝心想事成

    ReplyDelete
  2. $30?! 你話$300我都覺得reasonable呀~
    木木真係叻!! 出左世都要繼續乖豬聽話呀~ ^^

    ReplyDelete
  3. 條裙好抵呀!!木木想同大家參與婚禮,真係乖!!

    ReplyDelete
  4. $30???????? 咁抵!!!!!!! 我都想入返幾套

    ReplyDelete
  5. 可以去飲埋哥哥既喜酒先生木木, 木木真係好抵錫呀!

    ReplyDelete
  6. 你座月都仲有時間寫blog, 証明bb 好乖, 要休息多d 呀, 馬年身體健康, 心想事成, bb 聽教聽話.

    ReplyDelete

  7. 木木真係乖豬喇
    好抵呀。。又可以靚靚!

    ReplyDelete