Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, March 7, 2014

生木木記(中)

生木木記 - 續

一聽到發燒,突然個個姑娘都如臨大敵,好緊張咁

姑娘帶返我出去,叫我俾晒所有證件&貴重野bubu
係走佬袋拎一包產婦m巾,兩條尿片俾姑娘
我剩係同bubu講左句「我發燒呀」,就俾姑娘夾走左
可憐bubu完全唔知發生咩事 (so do i...)

我初時以為自己會去咩產前房、待產房安頓

經過幾間房都見到有儀器、保溫箱
我開始意識到我係 直 • 入 • 產 • 房

傻下傻下的我仍然係迷緊唔知做咩好

(又無iphone係手,連想開apps計下陣痛密度都唔得)
直至有個男醫生黎睇我,同我講我發燒
好有可能木木都發緊燒,建議我催生,問我會唔會考慮
我心諗,你咁講,可以唔催咩…

簽紙同意後,男醫生伸手入去人手穿水 [1830]

呢個時候已經開左兩度
我又終於明白咩叫穿水,係一股暖流不由自主咁流出黎
係無可能會唔知道自己穿左水架…

左右手都好忙,左手要抽血,右手要落抗生素&催生藥

還好我的宮頸如孫醫生所言,in very good condition for labour
所以唔駛塞催生藥,直接打drip,但另外要係肛門塞退燒藥 ><
助產士仲話,落左一半份量的催生藥,宮頸已經好有反應
有預感我會好快…

本來果位助產士都幾好人,會安慰下我,我話想要笑氣/止痛針

佢話安頓好之後會儘量安排 (後來我先知咁講只係拖延的技倆…)
點知無拿拿佢走左,換左另一個入黎,呢位助產士好惡
不停鬧我,叫我唔好再「努」,又話我情況唔適合止痛
唔會俾笑氣/打止痛針!
仲有,後來bubu陪陪下我,佢重話探病時間過左要出去等
我問可唔可以唔好走,仲鬧我話咁大個人唔好扭!
我心裡面用我畢生所知的粗口鬧爆佢!

講左咁耐,bubu去左邊?

話說我左右手同下面俾人舞來舞去之際,我聽到對講機不停傳出
「產六先生問可以入黎未?」(我係六號產房)
問到助產士都忟,對住部機鬧「唔好再問啦!」
最後bubu七點零左右獲准入黎
果時我都已經痛到唔想講野果種,助產士叫佢用按摩油按我下腰
唔多但都有少少幫助,而且呢個已經係我唯一所謂的止痛方法!

一穿水落催生藥開始,我好快由輕微陣痛變做好x痛

無幾耐已經覺得好急,下面有舊野 (=木木)好想衝落黎,好想痾
我已經好努力咁鼻吸口呼黎放鬆自己,但我想講
下面真係唔輪到我控制囉!
但唔忍唔忍還需忍,因為我真係驚痾爆自己
同埋bubu話我知,每逢我想痾 (=宮縮)時,木木心跳就跌!
助產士都不停話木木心跳唔理想

大概到八點零的時候,我哀求助產士同我睇下開到幾多度
佢竟然同我講「同醫生穿水果時差唔多咋喎」
X$^Y#$%Z*&^ 都係兩度? SHIT! 我唔信囉! 你一定係老點我!
果刻我真係想由得佢地劏開我個肚救木木出黎
如果我死左就由得我啦…
(想都唔得,政府都唔會因為咁白痴的原因同你開刀)

[2030]左右,我不由自主地…痾屎了。
(容許我不文雅,生仔根本就係不外乎一個「痾」字!)
佢地見我咁就問我有無尿痾,塞左個尿兜俾我
但我又痾唔出,結果俾人放尿 (我果時仲諗以後會唔會失禁…)

[2040]屎尿都玩完之後,佢地跟手就反起床邊的扶手同腳撐
我就知道係時候啦! 
係咁問佢地「係咪痾得啦係咪痾得啦?」
咁大個都未試過咁渴望想痾 XD

初初我係等到宮縮時先用力的,大概三四下,bubu話見到頭髮
(我有記得孫醫生的話,應該無用錯力的!)
之後助產士叫我轉手抱大脾的方式用力
仲叫我想痾就痾唔駛等宮縮
於是我就發左癲咁痾,然後死忍爛忍住道氣
(你話啦…如果用左力但因為洩左氣而令木木縮返入去,係幾咁唔抵?)
大概多三四下,我感覺到木木個頭已經出左
即時輕鬆左好多,最後大概總共十下
[2055] 木木就係亳無止痛方式的情況下出世啦!

木木重2830g (=6磅3安士),身高49cm,頭圍33cm

生完果下,我好慶幸自己仲未死 =P
我記得好快佢地就抱木木俾我睇問係囝同囡
然後又抱走左佢,而下面就開始聯針

人地話,剪會陰同聯針,已經係麻木到感覺唔到痛
講 • 大 • 話!
助產士無幫我剪會陰,話只係有少少撕裂,仲話會打少少麻醉先聯
麻醉藥? 唔覺得有,佢每一針我都痛到入心入肺!
我好清楚感覺到佢邊度拮入去邊度穿返出黎!
以為最痛已經過左,所以接受唔到痛成咁!
btw,大家唔好忘記,生仔時無笑氣,聯針更加唔駛旨意有笑氣…

聯聯下,佢地抱木木返黎做breast crawl
老實講,當時對住木木唔係太大感覺,因為下面仲聯緊針
我剩係識得不停咁嗌「木木,我係你媽媽呀~」
姑娘幫我地影相,阿助產士當然唔會理我繼續聯
但我面容扭曲到,要叫佢停一停,影完再聯過 XD



原本我以為可以嘗試係產房餵第一口母乳
點知我唔爭氣,抱左無耐全身開始狂震
佢地話木木都唔可以stay太耐,要儘快去兒科觀察睇下有無發燒
於是好快又抱走左木木
而我,就係高燒38.7度的情況下打冷震
俾左好多被我蓋住先OK...

後來我睇返排板,三個產程的時間︰
first stage: 1 hr 45 mins (有規則陣痛至宮頸全開)
second stage: 10 mins (娩出嬰兒)
third stage: 2 min (排出胎盤)

都唔夠兩個鐘!

之後的事,已經唔重要唔想睇啦呵? XD
bubu陪我上產後房安頓,因為過左晚飯時間
bubu叫家人買左碗瘦肉粥黎,陪到大概近十一二點先走
而我就開始無得訓的四日三夜住院之旅…

53 comments:

  1. 恭喜哂呀!!
    雖然你個產定慘程其實好慘....但我睇完你寫, 真係笑左出黎, wakakak!!

    ReplyDelete
  2. 我都係廣華生, 我諗真係睇好唔好彩, 助產士唔同情況唔同..
    我待產時都係完全冇笑氣, 應冇止痛, 姑娘唔願睇你, 冇人會同你check度數, 一句就劈埋黎話"你第一胎冇咁快架.." "生bb係好痛架啦.." 好慘....
    但好彩入到產房, 助產士好好, 生既時候佢地好激動打氣, 剪會陰之前好清楚同我講, "要幫你剪少少, 而家同你打支麻醉針先"
    到生完就開d音樂俾我聽放鬆, 準備聯針, 我同助產士講我怕會好痛, 佢話之前支麻醉針應該仲有效, 不過見我驚, 佢幫我打多支, 所以真係唔同, 可能真係要開聲要求, 同睇個助產士好唔好人..
    anyway, 你好叻呀! 辛苦哂~ 最辛苦既已經過去, 好好休息啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得睇人呀,但無止痛就係真既,同期的廣華媽媽個個都無,話係崇尚自然分娩方式…

      Delete
  3. 其實你生得好快呀, 算係好事... 不過連笑氣都無, 就真係殘忍D
    BTW, 我剪同聯針真係唔痛WOR, 唔想刺激你, 不過真係唔痛呀~~~ Keke

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果無咁痛,痛20個鐘,同勁痛痛2個鐘,我都唔知點揀…

      Delete
  4. 我看過很多blog文寫自然分娩過程, 其實對孕婦身體好大創傷, 所以我選開刀, 快靚正, 傷口第2日痛完就無痛過, 可能我身體好

    ReplyDelete
    Replies
    1. 開刀亦有佢的風險,所以話生仔真係搵命搏

      Delete
  5. 我黎緊5月都會係廣華生呀~~~ 睇完你篇blog搞到我好驚呀!!
    聯針都咁痛~~~~OmG!!!!!!!
    btw .. 木木媽你好叻呀!!!! 木木都算好錫你 .. 咁快就開到足夠度數!!
    祝你同木木都身體健康~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. well…無事既!生完就唔記得架啦…XDDD

      Delete
  6. 我都睇到好肉緊呀...真係戥你辛苦同緊張呢~ 木木媽, 你好偉大呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得自己好偉大呀哈哈!人生在世叫做做左單大野!哈哈!

      Delete
  7. 順產真係筆生難忘, 木木好錫你啊, 好快出黎見你地啊!!!真係叻女~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 順產過的媽媽一定明白…btw,我下個目標係要好似大爺媽咁保持童顏~

      Delete
  8. bubibu,睇到我好緊張,始終發燒可大可小,而木木出世了,也替你們鬆口氣,恭喜 ~ 但你要記得爭取多些時間休息!:)

    ReplyDelete
  9. 估唔到你細細粒生得咁快呀!好叻叻!下胎應該仲快呢!

    ReplyDelete
  10. 我都睇到好緊張,今次忍不住要留言。恭喜你木木媽!!

    ReplyDelete
  11. 真的又緊張又刺激 , anyway 恭喜恭喜木木一家大細..
    現在習慣了嗎 ?

    ReplyDelete
  12. 木木媽, 恭喜恭喜!
    我一路睇, 一路感受到好痛~~ 媽媽真是偉大~~

    ReplyDelete
  13. 木木媽真係好犀利呀~ 估唔到你人仔細細, 自然生得咁快~ 後生女係好D~
    BTW, D 姑娘真係好惡吓~ 比我已經忍唔住喊~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我咁眼淺照計我應該喊...又真係無喎果時,可能心裡面只有怨恨&粗口...

      Delete
  14. 你好犀利呀!!生得咁快!!我一路睇一路驚!!期待你下集!!

    ReplyDelete
  15. 木木媽真係好犀利,雖然你細細粒,估唔到順產三兩下搞掂,佩服,掌聲鼓勵!!!

    ReplyDelete
  16. 無笑氣???? 點解架??!!!!!!!
    你真係要俾個5我, 我又係聯針痛過生, 但同親人講都無共鳴, 話聯針無感覺!! ><

    ReplyDelete
  17. 恭喜恭喜!你生得好快呀,最勁的是無止痛無笑氣!厲害厲害!

    ReplyDelete
  18. 第一胎咁快都好難得,木木都算錫你喇。。不過醫院啲拖延戰術真係唔要得,我今次淨係得笑氣其實都覺得OK
    唔知係咪我有笑氣定醫生手勢問題,我聯針都唔痛喎。。不過而家咩都過去啦。。

    ReplyDelete
  19. 恭喜哂呀!!! 第1胎已經咁快, 第2胎仲快喎~ 媽媽同木木都好叻!~

    ReplyDelete
  20. 同你差不多,我也是兩個鐘內攪掂,不過無你發燒咁驚險。BB好可愛。同GEN MAMI一樣,聯針我也不覺得痛喎,可能有落麻醉藥,加上孫醫生好手勢卦。

    ReplyDelete
  21. 好驚險呀! 痛成咁仲可以影到張靚相超勁!

    ReplyDelete
  22. 睇完之後, 我好有衝動想開刀X﹏X

    ReplyDelete
  23. 木木媽好偉大呀!好叻女呀!睇到我都緊張麻呀~ 恭喜哂你呀!好好休息

    ReplyDelete
  24. 前後唔夠兩個鐘真係超good呀!
    我係12個鐘... 所以木木好錫你呀~

    ReplyDelete
  25. 辛苦哂! 睇見到得人驚...XD

    ReplyDelete
  26. 恭喜呀!好似話呢二年生仔政府都唔俾笑氣,話之前有人出事,有親友6mth前生都冇笑氣ar!不過你好叻了,生仔真係好偉大,助産仕態度唔好真係運氣,另我聨針時都唔痛,個nurse仲俾笑氣我嚊tim

    ReplyDelete
    Replies
    1. 13年尾有返啦,但我估佢出過事,就算有返都唔俾人用囉...

      Delete
  27. 嘩,你生得好快仲要無用止痛藥!我想像唔到無止痛生會有幾痛,因為我開到6 左右已經想殺人!!!!母子平安就好 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔知道6係點...我剩係知2同埋生得...

      Delete
  28. 恭喜木木媽! 你好叻呀, 第1胎咁短時間就生左~
    我都係喺廣華生, 入到產房都係唔比你用任何止痛, 隔離床個媽媽痛左19個鐘先生都唔比佢用止痛, 同埋i totally agree with u, 聯針同過生仔好多, 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah! 終於有人認同我! 2個鐘我都覺得好癲,點樣可以捱19個鐘...

      Delete
  29. 我都係生前同生完即發高燒,生完仲要燒到39.4度,辛苦到爆

    ReplyDelete
    Replies
    1. 菲! 我搵唔返你呀! 你仲有無寫blog呀?

      Delete
  30. 一路睇...一路feel到你好痛...mama真係好偉大, 木木一定係個又靚又乖又孝順既好女仔~

    ReplyDelete
  31. 請問你最後一次照BB頭圍(HC)係幾大? thanks

    ReplyDelete
  32. 木木媽...可以答答我嗎? 想知U/S同實際誤差有幾大>.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry missed your message...let me chk

      Delete
    2. 我原來係blog無提過,要返屋企先check到呀,如果我今晚未覆你記得追我,因為我一返到屋企就忙爆可能會唔記得

      btw, 你無事丫嘛?

      Delete
    3. Thanks ar! hope ok la! like 木木咁健康精靈!

      Delete