Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, October 27, 2017

[三十週六天] 產前檢查 • 私家 • 10

Oct 27, 2017 • w30d6  高錦安醫生  3 LBS 7 OZ  BPM: 146

等左四星期,終於可以再見到林林啦 (其實係佢阿媽慳皮隔咁耐先再私家產檢)。今次又轉左另一個醫生,因為劉珮琪醫生太full,唯有轉睇同診所嘅高錦安醫生,呢位醫生朋友同媽媽會都睇過話好的。

上胎全程都由孫錫鴻醫生睇,仲記得果時佢岩岩搬新診所,添置左新超聲波儀器,產檢時睇3/4D佢仲興奮過我,自己不停搵最佳角度,仲整色整水調較顏色,好有andy warhol style。呢胎由於照結構、睇3D最黃金時間嘅二十零週都唔喺孫醫生旗下診所睇,所以一直都未有好清楚嘅林林3D照。今次三十週再返去睇,自己都有少少期望...

之前都係去石門診所,今次book左闊別近四年嘅尖沙咀診所,一開門真係嚇親! 以前人都多,但多極都係坐滿梳化,有部份人會落左去harbour city行街。但今日係人山人海,坐滿梳化不特止仲企左好多人,要離開診所都左穿右插咁好誇張! 本來諗住有排等,但姑娘又竟然話下一個到我,唔通個個都睇孫醫生?





高醫生比我想像中年輕,但感覺就無我聽返黎講到咁細心,係咁易問兩句,亦無問我拎結構報告睇就話過隔離照啦。

其實林林同木木都超乖 (喺肚入面計),一直都無令木木媽辛苦 / 擔心,平平安安咁長大,近排開始聽啲媽媽話臍帶纏頸 (其實好common & 纏幾圈好小事),我又多口問一句高醫生林林有無,結果當然係無啦 =] 各項數值都合乎週數,胎水充足,林林重大約三磅半,媽媽體重血壓都OK (重左13磅),所以都好快就照完...

至於林林個樣,高醫生都深明媽媽們需要,有盡力搵林林個樣,都係口腫鼻腫咁啦,哈哈! 希望三星期後再去都仲睇到個樣,因為今日三十週六,林林頭仔已經向左下啦,無乜野都唔好亂郁啦知無?
頭骨橫徑  BPD   7.73cm
頭圍         HC      28.05cm
肚圍         AC      26.59cm
大腿骨長  FL      5.58cm

----------------------------------

產檢如果無帶木木,就係我倆拍拖食好西之日 =]

見LCX開左度小月,上次喺台灣食度小月都已經好幾年前嘅事了,就諗住入去食碗擔仔麵就走人,點知一碗$28,每人最低消費$60,哈哈,奸計不得逞,唯有每人隊多碗魯肉飯 =P


No comments:

Post a Comment