Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, November 10, 2017

林林 • 二十九至三十二週小記

Oct 14 - 20, 2017 
[二十九週] 林林也投訴

呢兩三星期胎動非常頻繁,郁到肚會變形果種,尤其公司新office張檯會頂住個肚,就比以前更容易感覺到肚皮點樣起伏,哈哈! 不過所有胎兒都係好奸嘅,當你想錄低佢嘅時候,佢就會唔郁架啦...

上胎去睇戲時木木會狂踢,踢到我爭啲想離場。今胎依舊不理,近期仲睇左兩套 - kingsman the golden circle & what happened to monday,都係打打殺殺血淋淋果類,睇獵殺星期一時,嘩林林踢到呢...與木木同出一轍!

------------------------------

Oct 21 - 27, 2017 
[三十週] 大妹妹、小妹妹

踏入最後十週啦! 好老土嘅說法但時間真係不經不覺咁流走...好多野都真係要認認真真咁去準備,例如︰去婆婆家拎返啲初生衫返黎洗、去樹記買腐竹 + 整黑芝麻粉準備清胎毒、開始入手走佬袋物品、買定藥材俾陪月用、仲有木木間房要整過張小童床俾佢等等等等,希望個人唔好太懶,十一月底前KO晒佢。

木木雖然接受左林林將會出世嘅事實,不過佢最近又變招,要我做佢家姐,佢做妹妹! 仲日日「家姐家姐」咁嗌我 Orz 我話林林出世之後你做返家姐我做返媽媽啦,佢話唔好,最多佢做大妹妹,林林做小妹妹喎...但當我問到佢到時會唔會願意幫媽媽忙照顧林林,佢就好爽快答應嘅...well let's see! 預左會係一場硬仗!

------------------------------

Oct 28 - Nov 3, 2017 
[三十一週] 木木媽放大假

呢個放大假並唔係一般嘅放大假...因為早前原本book左同家人一齊上遊輪玩,後因發現「個肚籮咁大的我」係唔可以on board的,有嘗試過想賣左個package,但最後都係木木爸照原定計劃帶木木去...

遊輪上wifi package要科金嘅,我叫佢地唔駛買,因就算大吉利是有咩事佢地都落唔到船黎打救我。 而我絕對無「被遺下」嘅hard feeling,因為我先係真真正正撇甩大囝(木木爸) & 二囡 (木木)果個,哈哈! 三囡 (林林) 都只係撐下個肚,我勉為其難俾佢跟住我啦 XD

咁呢兩日我做左啲咩呢? 木木爸問我嘅時候我都唔係好答得出,但我又真係無停過...喺屋企我睇左一集韓劇、幫廁所個儲物櫃做斷捨離、開壇修補各式各樣小物;出街我去左護協買埋走佬袋啲嘢、順便去佳佳食碗芝麻糊清胎毒、去左澳牛行駛我大肚嘅權利(!)




本來我係預算會揀好孕照相去執、整個床鈴俾林林、整條揹帶玩具俾木木嘅,well, 世事總不如預期...right?

(講就咁講,其實都好掛住佢地,尤其夜晚就寢前,幾耐無試過自己一個訓...?)

------------------------------

Nov 4 - 10, 2017 
[三十二週] 直搗...(尷尬的)膀胱

自從我知道林林已經頭仔向下,佢胎動時我就會諗突出黎呢舊應該係手 / 腳,仲終於捕捉到肚皮面翻起千般浪嘅畫面。而且林林仲成日用個頭撞我膀胱,有時一撞我就好似想瀨尿咁滯,又由於我都算係訓得幾好嘅孕婦,無乜夜尿,結果一訓醒個膀胱係超越左100% capacity,俾林林壓到痛! 睇黎臨訓要減少liquid intake先得。

上胎臨盤前肚圍35.5寸,唔算大,今星期已經超越左呢個數字,有36寸啦! 暫時個肚皮都尚算白滑,肚臍未突,希望守得住!

三十二週,影埋第二輯孕照啦,唔敢好似上胎咁盡,成三十五週先影 =P

nov7係結婚週年記念日,facebook & page終於公佈孕訊,一直堅持嘅懷孕記錄可以分享俾大家睇啦 =] 

 

No comments:

Post a Comment