Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, July 11, 2017

[十五週三天] 產前檢查 • 政府 • 4

Jul 11, 2017 • w15d3 • 廣華醫院  許詠詩醫生 • BP 98/65 

十五週終於第一次去公立醫院產檢! 廣華醫院會將初診孕婦group埋同一日的,所以呢日會比較混亂同耗時。十點準時去到徐展堂門診大樓四樓,先放低預約紙,然後等叫名去 (1) 量血壓、(2) 驗尿 (要事前用樽仔預備好)、(3) 度高磅重、(4)抽血。之後就會進入無了期嘅等待...



同上次唔同,今次等等下有個年輕女實習醫生帶我去另一邊房仔,詳細地問我病歷輸入電腦,準備一陣見醫生用。我問佢有無份會診,佢話無,好大怨氣咁話一日到黑都係打字打字同打字...公立醫療系統承受好大壓力,醫護人員好大怨氣...

喺等待期間,可以睇下牆上無限loop嘅video,或者睇下廣華派嘅書仔,我返去拎返上胎果啲去比較,都係差唔多,但就多左關於餵哺母乳嘅 reinforcement。同時等候大堂亦有位姑娘解釋俾大家聽每次產檢程序。



等左好耐好耐...差唔多專科上午時段結束時 (1PM),先至嗌到我,當時個等待大堂已經由好多人變到無人咁滯...



今次見一位女醫生,都係問病歷同上胎生產情況,然後就上床打開個肚聽心跳,醫生行埋黎摸下個肚 (佢同上胎年輕女醫生一樣,都係話唔好意思隻手比較冰凍!),就咁完左。唔同嘅係,醫生竟然問我要到診紙定病假紙。

上胎廣華係死都唔肯俾病假紙的,只會俾半日到診紙,上胎份工還好接受到診紙,但今胎間公司唔接受的! 本來都好苦惱,依家突然間一天都光晒,仲要俾足全日假紙,unbelievable! (可惜衰老闆係唔會俾你放足一日...)

最後成點幾先走得,因為今日係初診日,樓下一定好多姨姨派贈品,我落到去時姨姨們仲喺度,幾個姨姨圍住晒,只需要填一份,姨姨們就會幫你抄其他果啲,贈品就到手,哈哈!


No comments:

Post a Comment