Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, November 12, 2013

木木媽的護膚妝品

上次講完食落肚既 (see 木木媽的額外補充品)
今次講下搽上面啦~

skincare自己不嬲都唔係落重本果隻
basic cleansing foam + toner + serum + lotion + sunscreen已經覺得好煩 =p
paper mask都可以懶到一兩星期都無一次...

知道有左之後,都無特別轉skincare牌子
因為睇過皮膚科醫生寫的文章,話無需要
而且我用開的已經係basic到不能再basic架啦 XD

不過都有review過,因為有部分護膚品常用到的成分
的確對孕婦及胎兒有影響, e.g.
水楊酸 (Salicylia Acid), 維他命A 酸 (Retinoids) , 四環素 (Tetracycline)
對苯二酚 (Hydroquinone)
通常出現於冶暗瘡&去斑產品,最好避免使用

仲有就係含香薰成分的產品 / 用香薰油都要小心
e.g. 薰衣草 (Lavender) & 迷迭香 (Rosemary)
因為有通經特性,可能會導致孕婦流產!
所以小林家已停用左好耐啦,寧願完全唔用好過吸入左都唔知

有人會連妝都唔化,怕化妝品內含的水銀 & 重金屬成份對胎兒唔好
但時代進步資訊透明,我相信係祖國產品先夠膽死仲用水銀...
自己亦可以選擇安全的品牌
同埋...已經無得染髮電髮,連妝都唔化,會唔會太過放棄自己 XD
孕婦都要靚 =]

為懷孕而特別購入的,就只有化妝用的粉底
打左安全底,咪唔駛轉上面果d囉 =p
揀左beyond organic礦物防曬粉
同系列有好幾款,呢款有埋色我當粉底用


初初買呢樽粉時都肉肉地赤 (我連makeup都唔係落重本果隻)
不過用左一排,反而覺得好抵用無買錯


佢樽粉連埋粉撲頭頭,扭開蓋一撲一推,幾下就搞掂
一樽過帶出街補粉,樽蓋有鏡仔,方便度爆燈
方便自然多用,但用左咁耐d粉好似無少過咁,有排用呀~
礦物成份相對安全少少,又唔需要落妝,岩晒孕婦

至於其他化妝品真係無特別推介,師奶仔用開架貨多...


反而準媽媽們應該比較關心個肚...皮 =P
我估凡係女性,無論生過未生過,都聽過爆妊娠紋有幾慘!
懷胎四十週咁偉大的行為,竟然換黎一條條無情的妊娠紋...
雖然有人話爆紋唔到自己控制,甚至乎話要睇阿媽家姐頭
不過搽左anti-stretch mark pdts,起碼心理上對自己負責左
真係爆起上黎 (touchwood),都唔會怪自己嘛...
我自己就 [七週] 開始搽~

(我睇過媽媽個肚,生左兩件,肚皮白白滑滑仲靚過我 XD)

以下係我的防爆三寶


Bio-Oil
左邊細細枝係我同木木兩位契媽宣佈有左之後
契媽ff買俾我的,我初初都唔知道係好野
剩係聽契媽ff話佢朋友做醫生都剩係靠呢枝就夠
再睇包裝說明,佢唔係單單for妊娠紋,其他疤痕都適用
無紋防紋,有紋淡紋咁話

雖然係油,但質地唔立,皮膚好易吸收
唔香,有佢自己的味,只可以話唔難聞咁啦
$110/60 ml from 萬寧,我日夜各搽一次用到3個月左右
耐唔耐會有團購,另外yahoo拍賣都有好多200ml size
而我中間呢枝就係200ml size,朋友係英國幫我買返黎
$160/200ml,抵好多~


L'OCCITANE supple skin oil
其實上面枝bio-oil都應該夠我搽到生
但有次入l'occitane補貨,人地一見我大住個肚就sell我呢枝
佢主打杏仁油成份,適合懷孕中/分娩後用
最搞笑係bubu一聞愛上,係咁說服我買
好在買左,因為自此晚晚bubu都會自動自覺幫我搽油按摩
有部分位置自己搽都唔夠佢幫我搽咁順手,梳乎到呢~
佢比bio-oil厚身d,但依然算易吸收
甜甜的杏仁香味,非常討好

bio-oil就留返朝早自己搽啦~


L'OCCITANE body ultra rich cream
l'occitane補貨就係補呢樽cream
我一到冬天就會變蛇皮人,成日R到起晒紅點好核突
細個爸爸教搽曼秀雷敦綠色罐仔,好聞但好厚好笠
舊年bubu買左l'occitane shea butter x'mas boxset俾我試
ok喎! 佢有25% shea butter (乳木果) 成份,滋潤得黎唔笠

以前剩係冬天先會皮膚乾,有左木木之後anytime都乾!
所以even夏天用都係岩岩好咋~
黎緊冬天,我會用oil+cream封住個肚,緊守防線!


15 comments:

  1. 唔講唔知, 我又係大肚時轉左用beyond organic既礦物粉(無色果款), 真係幾肉赤, 但又覺得好用, 結果一直用到依家... =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我意思係呢個Brand, 唔係同一樽呢~ 不過我用左2年咁滯, 依家好似用緊第三樽, 算襟呀, 一樽我差不多日日用都用到半年...

      Delete
  2. 我都好勤力搽肚~!!希望唔好爆紋啦!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. FINGER-CROSSED! 你有無問媽媽有無呀? 我直覺覺得係一個good reference!

      Delete
  3. 我反而簡簡單單在美國直購純椰子油用,SOFAR35週有多... 都無爆紋。個枝野連運費都係HK$200有找。宜家都係用左一半到咋。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 純椰子油第時幫豆做按摩都得呀,仲可以煮飯 XD

      Delete
  4. bio oil 對我唔 work, 我好努力咁搽, 但自 35 weeks 開始爆紋, 好灰!!!! 到而家都未散呀 :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. (我想做emoji果個面都藍晒雙手o咀果個樣...) 真係搏一舖喎,搽左3x週先會知work唔work!

      Delete
  5. 我搽到後期已經冇搽, 好彩只係肚底爆, 依家正面睇係冇紋......
    因為D紋係個大肚dum 既摺位度law.......摺住左, 睇唔到 :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 肚底真係一個高危地區! 聽好多朋友講都係爆呢個位...

      Delete
  6. 多謝你的介紹,我會跟着你的推介去試試先!

    魚仔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 每個人皮膚反應唔同,有d人用bio-oil會敏感,希望你唔會啦~

      Delete
  7. 明白的, 我係妹仔皮膚, 係用鏹水都唔會爛肉果隻, 不過我近呢幾日肚皮開始痕 + 起粒粒, 成世女第一次敏感咋, 我會小心試左先的了.
    咁岩Yahoo團購有做 ($179/200ml), 我即時買左2支. heehee...

    魚仔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 妹仔皮膚, 係用鏹水都唔會爛肉果隻 >笑死我啦哈哈~~~

      Delete